Нові бренди в ЦУМ Київ
За останній місяць у київському ЦУМі з’явилося кілька нових імен — від бренду дизайнерських окулярів, які носить Бейонсе до всесвітньо відомої скульптурної майстерні.
Malone Souliers
Malone Souliers спеціалізується переважно на виробництві екстравагантного взуття для особливих випадків. Кожна пара бренду — справжній витвір мистецтва у поєднанні з майстерністю та найкращими матеріалами.
For Art’s Sake
Прихильницями молодого лондонського бренду дизайнерських окулярів сьогодні є Бейонсе, Періс Хілтон та Олівія Палермо. Моделі бренду відрізняються своєю сміливістю: градієнтні лінзи, оверсайз силуети та оправи, інкрустовані справжніми перлами.
The Muse
The Muse – один із лідерів ринку модного одягу у Вірменії. Ексклюзивні колекції бренду регулярно представлені на тижнях моди та у найкращих мультибрендових магазинах світу.
Читайте також: Чому продажі українського fashion у ЦУМі рекордно зросли до 150 млн грн за 2021 рік?
MSGM
Італійський бренд, що відрізняється неповторною гамою відтінків та оригінальним дизайном. Демократичні ціни та високий рівень якості – головні переваги MSGM. Всього за кілька років бренд зайняв перші позиції у світі моди, вирізняючись серед своїх конкурентів вільним духом, актуальними колекціями та нетрадиційними рішеннями.
MAKOVA
MAKOVA — ювелірний бренд, створений українкою, яка останні 20 років живе та творить у Франції.
Власник бренду Маріанна Єрмакова має досвід роботи у найвідоміших ювелірних будинках світу – Cartier та Van Cleef & Arpels. Вона працює з найкращими ювелірами, створюючи складні дорогоцінні прикраси, які набули нового життя і були втілені на тканині. Дизайнер презентує капсульну колекцію хусток з натурального шовку та шарфи з ювелірними принтами, на яких зображені ескізи найдорожчих ювелірних виробів від MAKOVA.
Leblon Delienne
Скульптурна майстерня Leblon Delienne понад 30 років дає нове життя улюбленим героям та зіркам, створюючи відомі на весь світ статуетки, меблі та предмети мистецтва. Кожен предмет із колекцій виконаний художниками як справжній витвір мистецтва, виданий обмеженим тиражем та відрізняється винятковою якістю оздоблення.
Широку популярність набрали фігурки Міккі-Мауса, які бренд випустив з нагоди його 90-го дня народження у колабораціях із відомими декораторами, дизайнерами та вуличними художниками.
Бренд представлений у департаменті Home&Gifts.
Читайте також: У ЦУМ Київ відкрилася нова аксесуарна зона