Нові бренди та зниження вакантності: відкриття осені в ТРЦ DREAM

Вакантність столичного ТРЦ DREAM знизилася майже на 2% восени 2024 року.

Про це УРТЦ розповіли у пресслужбі компанії.

Так, на 1-му поверсі DREAM yellow відкрив двері мультибрендовий магазин G.Corner. Бренд Solmar змінив локацію й перебрався з 2-го на 1-й поверх.

Також на нове місце переїхав магазин Joleen - тепер бренд працює на 2-му поверсі.

Крім того, в DREAM yellow зʼявився орендар відомого бренду одягу та взуття Bugatti, що розташовується на 1-му поверсі. Для фанатів швидких фото, на 3-му поверсі DREAM yellow тепер працює FOTOCAB.

На початку жовтня в ТРЦ повернулась Ковзанка, а для власників електрокарів на парковці DREAM yellow встановили нову зарядну станцію Yasno. Можна зарядитись як у DREAM yellow, так і в DREAM berry.

Тенант-мікс продовжує прокачуватись і у DREAM berry, там з’явилась нова танцювальна студія AURA. А для поціновувачів цікавого проведення часу на 1-му поверсі відкрилась наукова виставка "Таємничий світ під мікроскопом".

Вже на початку листопада ТРЦ готується до відкриттів: новими операторами стануть магазин STYLISH та GirlWood.

Підготовка до відключень

Керуючий директор ТРЦ DREAM Олексій Пашунов раніше розповів, що об’єкт продовжує підготовку до зими, попри заходи минулих років для об’єкту закупили два нових генератори та значно посилили технічні заходи.

Ще однією важливою новацією є підключення до постачання імпортної електроенергії, яке ми почали тестувати з вересня. Це дозволяє нам підвищити енергетичну стійкість DREAM, що особливо важливо в умовах зимового періоду під час війни, - каже Пашунов.

Читайте також: Які оператори поповнять tenant-mix ТРК Arricano у осінньо-зимовий сезон 2024/2025

Аби врахувати усі технічні нюанси, підготовку почали ще в липні.