“Нова пошта” запустила сервіс безкоштовного повернення товарів продавцю
Поштовий оператор “Нова пошта” запустив сервіс безкоштовного повернення товару, який не підійшов, продавцю. Послуга отримала назву "Легке повернення".
Вона передбачає швидке та безкоштовне повернення товару або його частини із замовлення продавцю протягом 14 днів після отримання посилки.
"Нова пошта" здійснює лише доставку, тому перед відправленням посилки покупцю обов’язково потрібно зв’язатися із продавцем, домовитися про повернення товару та коштів, - наголошують у прес-службі.
Сервіс доступний лише через мобільний додаток та онлайн кабінет. “Легким поверненням” можна безкоштовно відправити документи або посилки до 30 кг. Якщо не підійшло вантажне відправлення, для його повернення діють звичайні тарифи.
Як скористатись сервісом?
Для цього необхідно увійти до розділу (у застосунку чи кабінеті) "Мої відправлення" та обрати отриману посилку із товаром, який хочете повернути.
Знайдіть рядок “Керувати посилкою” та виберіть сервіс "Легке повернення", зазначте причину повернення товару із запропонованого переліку, після цього експрес-накладна на повернення створена автоматично.
"Нова пошта" також наголошує, що в накладній не можна змінити адресу повернення та ім’я отримувача.
Останній крок - запакувати посилку і відправити її на вказану адресу отримувача із відділення, поштомату або кур’єром. Доставка безкоштовна, але у випадку виклику кур’єра потрібно буде доплатити.
Зауважте, що новий сервіс може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги "Переадресація", "Повернення" або продавець заблокував таку можливість. Крім цього, повернення не підлягають деякі товари, згідно із законодавством, зокрема ліки, білизна.
"Легке повернення” не передбачає повернення грошей за товар, про це необхідно домовлятися безпосередньо з продавцем.
Джерело: “Нова Пошта”
Читайте також: Rozetka, Silpo, Allo та інші: рітейл став лідером рейтингу рекламодавців в інтернеті