“Нова пошта” може вийти на ринок США вже у 2025 році

Українська компанія “Нова пошта” може вийти на ринок США вже у 2025 році.

Про це в інтерв’ю “Економічній правді” розповів співзасновник групи Nova Вячеслав Климов.

Думаю, у 2025 році в якомусь форматі перший прапорець з’явиться, - зазначив він.

За словами Климова, глобальна ціль “Нової пошти” - стати помітним гравцем у галузі експрес-доставки на світовому рівні.

Головний показник – кількість посилок на одного мешканця. В Україні кожен українець, включно з дітьми, генерує 18 посилок на рік, у Польщі – 36, у США – 68. Це те, що нам додає оптимізму. Думаю, приблизно такі ж показники в електронній комерції, що надихає їх на розвиток. Тому стелі абсолютно не видно, - каже він.

Ще одна зона зростання – міжнародні відправлення. Згідно з прогнозами, зростання e-commerce між країнами буде вдвічі швидшим, ніж локальне. Дедалі частіше споживач буде щось замовляти з-за кордону, вважає Климов. Саме тому компанія розвиває напрямки Nova Post Europe і Nova Global, додає підприємець.

Читайте також: Готуються до польотів у США. Авіакомпанія “Нової пошти” здійснила перший комерційний рейс

Компанія розвиває експансію паралельно з внутрішніми проєктами, які націлені на безпеку, наприклад, як Nova Energy. Співзасновник групи впевнений, що вже наступного року “Нова пошта” генеруватиме основно частину електроенергії для власних потреб самостійно.