Nokia вперше за 60 років оновила логотип – причина
Транснаціональна компанія Nokia вперше за майже 60 років змінила дизайн свого логотипу, щоб люди перестали асоціювати її з мобільними телефонами, якими вона не займається вже майже десять років.
Про це повідомляє американське агентство Bloomberg.
Наразі корпорація працює у галузі комунікаційних та мережевих технологій. Модернізації бренду супроводжується відкриттям нових стратегічних напрямків, які мають забезпечити швидке зростання компанії.
Чим займається Nokia?
На думку більшості людей, ми, як і раніше, є успішним брендом мобільних телефонів, але це не те, чим займається Nokia. Ми хочемо запустити новий бренд, який приділяє велику увагу мережам та промисловій цифровізації, що повністю відрізняється від застарілих мобільних телефонів, – сказав головний виконавчий директор Пекка Лундмарк.
Але телефони бренду Nokia досі є на ринку і продає їх компанія HMD Global Oy. Вона отримала ліцензію від Microsoft, який купив цей бізнес у 2014 році.
Лундмарк розповів, що Nokia планує зосередитись на збільшенні частки ринку в бізнесі компанії, яка займається обслуговуванням бездротових постачальників послуг з мережевим обладнанням.
За словами директора, компанія тепер має “боєприпаси та інструменти”, щоб зайняти частку ринку, не жертвуючи власним прибутком. Допомогли у цьому обмеження, застосовані до китайського конкурента Huawei Technologies Co.
Низка європейських держав заборонила Huawei продавати комплектуючі для мереж 5G.
Читайте також: Шведський рітейл-гігант H&M випустить колаборацію з люксовим брендом Mugler