Німецький дискаунтер TEDi планує масштабну експансію по всій Європі

Німецький дискаунтер непродовольчих TEDi оголосив про значне розширення на європейському ринку з метою досягти 5000 магазинів вже у середньостроковій перспективі.

За минулий фінансовий рік ритейлеру вдалося відкрити понад 300 додаткових магазинів у Європі.

Крім того, вихід на ринок Бельгії та придбання французького дискаунтера Max Plus систематично спонукали компанію до розширення.

У наш ювілей ми з повагою та гордістю оглядаємося на вражаючу історію зростання, — поділився генеральний директор TEDi Петар Буразін у нещодавньому прес-релізі. TEDi більш ніж подвоїв свої продажі за останні 5 років і планує досягти валових продажів у 3 мільярди євро цього фінансового року. Ми дуже задоволені таким розвитком. Наш успіх доводить, що звичайну роздрібну торгівлю можна успішно вести в майбутнє за допомогою правильної концепції. У середньостроковій перспективі ми виростемо до 5000 магазинів у Європі.

TEDi продовжить стабільний шлях зростання та має намір розширити мережу магазинів до 5000 магазинів у Європі в середньостроковій перспективі.

Читайте також: Primark виходить на ринок Угорщини і відкриває магазин у одному з найбільших ТРЦ Будапешту

Розширення є частиною стратегії сталого розвитку TEDi, яка спрямована на розробку успішної бізнес-моделі в привабливих місцях, включаючи місця в пішохідних зонах, у центрі міста А або хороші місця B, райони міста з великою кількістю людей, агломерації роздрібних парків, стенди поодинокі місця або торгові центри.

Across Magazine