Nike звітує про падіння продажів третій квартал поспіль

Американський спортивний бренд Nike подав звітність за другий квартал 2025 фінансового року, що завершився наприкінці листопада.

Згідно з нею, виторг компанії за визначений період знизився на 9% і склав 12,4 млрд доларів.

Чистий прибуток впав на 27%, до 1,2 млрд доларів. Надалі Nike прогнозує, що у наступному кварталі продажі знизяться вже на двозначне число у відсотках.

Продажі бренду падають третій квартал поспіль. Ще наприкінці минулого року компанія заявила, що очікує на досить слабкий споживчий попит на ринку спорттоварів через інфляцію та макроекономічні складнощі.

Крім цього, у Nike назбиралися значні товарні запаси. Новий гендиректор компанії Еліотт Хілл, який обійняв цю посаду у вересні, заявив, що саме скорочення залишків — головний пріоритет компанії на найближчий час.

Читайте також: Inditex наростив чистий прибуток на 8,5% з початку 2024 року

У передсвятковий сезон розпродажів Nike продавала кросівки з дуже суттєвими знижками. Компанія хоче збільшити інвестиції в маркетинг, зміцнити відносини з роздрібними партнерами та сфокусуватися на кросівках та інших товарах для занять спортом.

TradeMaster