Nike та Adidas втрачають вплив на ринку спортивного взуття – причини
Міжнародні спортивні бренди Nike та Adidas втратили значну частку ринку спортивного взуття через проблеми з інноваціями та дистрибуцією.
Спільна частка брендів на ринку зменшилася з 63% у 2018 році до 51% у 2023 році. Серед причин - скорочення інвестицій у дослідження та розробки у Nike та орієнтація Adidas на модні моделі взуття.
Тим часом конкуренція на ринку зростає завдяки новим претендентам, зокрема таким відомим брендам як New Balance та Asics, а також новим торговим маркам, як On і Hoka. У Китаї додають конкуренції місцеві компанії, зокрема Anta та Li-Ning.
Так, швейцарський бренд On, який почав роботу у 2010 році, минулого року заробив майже 2 мільярди доларів і збільшив ринкову вартість до 17 мільярдів доларів.
Швидко завоювати популярність бренду допомогли різноманітні інноваційні продукти, як-от суперлегкі кросівки для марафонів, та використання новітніх технологій.
Попит у світі на спортивне взуття, зокрема на бігові кросівки, продовжує зростати, що створює можливості для нових гравців.
Читайте також: Skechers відкрив концептуальний флагман у центрі Праги
Nike та Adidas намагаються відновити втрачені позиції, швидко реагуючи на зміни в індустрії, зокрема через нові продукти та відновлення відносин з ритейлерами.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації