Nike та Adidas втрачають вплив на ринку спортивного взуття – причини

Міжнародні спортивні бренди Nike та Adidas втратили значну частку ринку спортивного взуття через проблеми з інноваціями та дистрибуцією.

Спільна частка брендів на ринку зменшилася з 63% у 2018 році до 51% у 2023 році. Серед причин - скорочення інвестицій у дослідження та розробки у Nike та орієнтація Adidas на модні моделі взуття.

Тим часом конкуренція на ринку зростає завдяки новим претендентам, зокрема таким відомим брендам як New Balance та Asics, а також новим торговим маркам, як On і Hoka. У Китаї додають конкуренції місцеві компанії, зокрема Anta та Li-Ning.

Так, швейцарський бренд On, який почав роботу у 2010 році, минулого року заробив майже 2 мільярди доларів і збільшив ринкову вартість до 17 мільярдів доларів.

Швидко завоювати популярність бренду допомогли різноманітні інноваційні продукти, як-от суперлегкі кросівки для марафонів, та використання новітніх технологій.

Попит у світі на спортивне взуття, зокрема на бігові кросівки, продовжує зростати, що створює можливості для нових гравців.

Читайте також: Skechers відкрив концептуальний флагман у центрі Праги

Nike та Adidas намагаються відновити втрачені позиції, швидко реагуючи на зміни в індустрії, зокрема через нові продукти та відновлення відносин з ритейлерами.

The Economist