Nike представив перший магазин майбутнього Nike Style
Перший концептуальний магазин Nike формату Style відкрився у столиці Південної Кореї. Він запропонує гендерно-нейтральні відділи одягу, взуття та аксесуарів та інших колекцій, створених у співпраці з місцевими дизайнерами.
Для Nike вибір локації для відкриття експериментального ритейл-концепту не випадковий. Минулого року спортивний гігант уже відкрив у Сеулі магазин у форматі Nike Rise. Що стосується нового концепту Nike Style, то другий подібний магазин запрацює восени цього року у Шанхаї.
Як і багато інших роздрібних концепцій Nike, нова також широко використовує останні технологічні досягнення в рітейлі. Ключовим напрямком магазину Style є адаптація унікальних цифрових та фізичних просторів для споживачів.
По всьому магазину розташовуються QR-коди, що відкривають покупцям доступ до доповненої реальності, художніх інсталяцій та інноваційних продуктів. Серед індивідуальних особливостей нового простору — студія контенту з фонами, що налаштовуються, де будь-хто охочий може створювати контент для своїх каналів у соціальних мережах.
У новому сеульському моносторі Nike Style планується проведення численних тематичних заходів, присвячених культурі кросівок, а також семінари Nike By You, на яких покупцям запропонують персоналізувати свою продукцію.
У магазині також відкрито спеціальний простір для тренувань, в якому як консультанти виступатимуть місцеві експерти та спортсмени. Одним із основних напрямків у роботі Nike у новому концепті стала локалізація асортименту.У новому Nike Style компанія обіцяє постачати саме ті товари, які шукають місцеві покупці.
За останні кілька років у рамках реалізації стратегії “прямих продажів споживачеві” Nike запустив вже кілька сучасних технологічних форматів, включаючи Nike Live, Nike Rise, Nike House of Innovation. Новий концепт Nike Style у Сеулі продовжує цю стратегію. Окрім того, компанія розглядає можливість створення окремих магазинів під брендом Jordan.
Читайте також: Компанія Nike анонсувала остаточний вихід із росії