Nike переживає найгірше падіння в історії та гостру конкуренцію

Найбільший у світі виробник спортивних товарів Nike переживає катастрофічний квартал. Збитки знищили 28,41 мільярда доларів з ринкової оцінки компанії.

Компанія вже попереджала про слабкий початок нового фінансового року наприкінці березня, однак на той момент все ще прагнула збільшити продажі, принаймні за рік у цілому.

Аналітики очікували, що дохід зросте щонайменше на два відсотки. Новий прогноз зараз значно гірший, ніж очікувалося.

Нещодавно компанія оголосила, що в поточному першому кварталі 2024/25 року бізнес скоротиться приблизно на десять відсотків.

У минулому фінансовому році оборот світового лідера вже стагнував на рівні 51,4 мільярда доларів, дещо впавши в четвертому кварталі і таким чином не виправдавши очікування.

За даними GlobalData, частка компанії на ринку США в категорії спортивного взуття впала до 34,97% у 2023 році з 35,37% у 2022 році та 35,40% у 2021 році.

Nike бореться з конкуренцією з боку нових брендів, таких як Hoka by Deckers або On. На їхню частку припадало 35% світової частки ринку в 2023 році в порівнянні з 20% у період 2013-2020 років.

Читайте також: Hugo Boss переносить виробнцтво з Азії через “геополітичну напруженість”

Прагнучи стримати погіршення падіння продажів, Nike скоротила надлишок брендів, включаючи Air Force 1, у рамках плану скорочення витрат на 2 мільярди доларів, запущеного наприкінці 2023 року.

Across Magazine