Nike не продовжив договір з найбільшим франчайзі в росії
Компанія Nike – американський виробник спортивного взуття та одягу – не продовжила договір з найбільшим франчайзі в росії Inventive Retail Group. IRG буде змушена закрити усі свої магазини під брендом Nike.
Рішення американської компанії пояснюється нездатністю Nike «в найближчому майбутньому» організувати постачання товарів до росії.
“У міру вичерпання товарних запасів IRG буде змушена закрити всі свої магазини під цим брендом”, – заявив президент IRG Тихон Смиков у листі співробітникам компанії.
За його словами, ці повідомлення стали для нього таким самим ударом, як для всіх працівників. У листі Смиков зазначає, що через 10 років співпраці з Nike компанія опинилася у ситуації, коли «бізнес не може існувати». На офіційному сайті франчайзі повідомляється, що 9 із 37 моносторів вже не працюють.
PR-директор IRG Людмила Семушина підтвердила, що постачання продукції Nike припинено, а сам товар перебуває у дефіциті.
“У сучасних реаліях ми не можемо продовжувати підтримувати роботу монобрендових магазинів і будемо змушені їх закрити”, – зазначила вона.
Представник американського ритейлера повідомив, що Nike прийняла рішення не продовжувати існуючі та не вступати в нові ділові відносини, включаючи UP&Run (входить до IRG) у зв’язку з операційними складнощами.
На думку директора ритейл-департаменту Core.XP Марини Малахатько, відмова від продовження угоди з IRG загалом може означати вихід Nike з російського ринку.
Nike у росії є й інші партнери, але вони також змушені скорочувати мережі на тлі останніх подій. За останні місяці загальна кількість працюючих магазинів американського бренду в рф скоротилася зі 116 до 56. Ще на початку березня були закриті моностори під власним управлінням Nike, а також інтернет-магазин. Проте компанія поки офіційно не оголошувала про вихід з російського ринку і продовжує виплати співробітникам.
Читайте також: Marks & Spencer повністю залишить російський ринок