Nike демонструє найгірші фінансові результати за останні п’ять років

Спортивна компанія Nike демонструє падіння доходів, що за прогнозами стане найстрімкішим за останні п’ять років. 

Основною причиною є зниження продажів на ринку США через зміну споживчих пріоритетів, оскільки американські покупці обмежили свої витрати на непершочергові покупки, такі як спортивні речі, повідомляє Reuters.

За даними компанії Sensor Tower, кількість завантажень мобільних додатків Nike за цей квартал знизилася на 35% порівняно з попереднім роком. Відвідування магазинів також знизилося на 11%.

Foot Locker, один з найбільших ритейлерів Nike, повідомив у своїх фінансових звітах, що рекламний тиск негативно вплине на його прибутки в цьому році. Продукція Nike становить понад 60% товарів Foot Locker.

Акції Nike впали на 19% з 20 вересня, після призначення нового генерального директора Елліотта Хілла. У той же час, акції компанії-конкурента Adidas дещо зросли.

Під керівництвом Хілла компанія Nike розпочала амбітний проєкт, хоча аналітики вважають, що запуск одного чи двох нових стилів бренду буде недостатньо для того, аби повернути гіганта спортивного одягу на шлях зростання продажів.

Потрібно створити цілу нову франшизу, як сімейство продуктів, які принесуть мільярдні продажі, — сказав аналітик Шварц. 

Очікується, що в третьому кварталі доходи Nike скоротяться на 11,5% до 11,01 млрд доларів. Це буде найрізкіше падіння з моменту 38%-го зниження, про яке Nike повідомила в четвертому кварталі 2020 фінансового року під час пандемії.

За даними компанії, товарні запаси Nike у кварталі, що закінчився 30 листопада, становили 8 мільярдів доларів.

Запланована жіноча лінія від Skims, що належить Кім Кардашьян, була б дуже хорошою для бізнесу, - сказав Нейгл, головний інвестиційний директор компанії, що володіє акціями Nike, - якщо вони навіть зможуть вийти на цей ринок і стати значним гравцем разом з Lululemons і Biores.

Читайте також: Nike та SKIMS разом запускають бренд жіночого спортивного одягу

Також за допомогою рекламного ролика до Super Bowl, що розроблений рекламним агентством Widen + Kennedy, компанія мала на меті охопити покупців жіночої статі та відновити свою актуальність у поп-культурі.