Netflix вперше запустив колаборацію із продуктовим ритейлером

Великий ритейлер Carrefour став партнером стрімінгової платформи Netflix для нової програми підписки Carrefour Plus у кількох регіонах Франції.

Це перший випадок співпраці Netflix з роздрібним продавцем.

В рамках пілотного періоду кампанії французька мережа запропонує 10% знижку на всі продукти власного бренду та підписку Netflix Standard із рекламою за 5,99 євро на місяць.

Мешканці міст Руан і Бордо можуть підписатися на програму Carrefour Plus на веб-сайті Carrefour.fr або в одному з 108 магазинів-учасників. Таким чином ритейлер хоче збільшити купівельну спроможність споживачів.

Завдяки програмі Carrefour Plus у партнерстві з Netflix ми хочемо допомогти нашим клієнтам уникнути компромісу між розвагами та їжею, - сказала виконавчий директор із глобального маркетингу, клієнтів, брендів і власних брендів у Carrefour Group Керолайн Дассі.

За словами директора з продажу Netflix Лорана Угена, партнерство допоможе зробити контент платформи більш доступним для нової аудиторії.

Окрім знижок і підписки, покупці зможуть скористатися безкоштовною доставкою додому для замовлень на суму від 60 євро.

Читайте також: У Австралії магазин запропонував розрахуватись пройденими кроками за будь-який товар

Приблизно 10 магазинів-учасників пропонуватимуть мерч Netflix: статуетки, футболки, чашки, сумки та постери з серіалів Stranger Things, The Chronicle of Bridgerton, One Piece і Rebel Moon.

Результати програми Carrefour Plus у двох пілотних містах визначать її подальше впровадження по всій Франції.

ESM