Netflix планує вихід на ринок фізичного ритейлу із власною концепцією

Стрімінговий сервіс Netflix планує вийти на ринок фізичного ритейлу. Незабаром компанія представить "Netflix House" - концепцію, що має запропонувати споживачам унікальний досвід шопінгу в стилі платформи.

Магазини орієнтуватимуться передусім на фанатів, які бажають придбати мерч улюбленого сервісу.

Однак проєкт передбачає не лише шопінг, у просторах Netflix проходитимуть авторські живі події та вечері в тематиці популярних серіалів та шоу платформи.

Вже відомо, що перші локації включатимуть смугу перешкод, натхненну популярним серіалом від Netflix "Гра в кальмара".

Також у магазинах компанії будуть представлені мистецькі інсталяції, відбуватимуться живі виступи на честь знакових подій з шоу платформи.

Буде у "Netflix House" і ресторан, у ньому також подаватимуть не звичайні страви, а культову їжу з реаліті-шоу стримінгового сервісу.

Клієнти люблять занурюватися у світ наших фільмів і телешоу, і ми багато думали про те, як вивести це на новий рівень, - каже віце-президент компанії зі споживчих товарів Джош Саймон.

Коли чекати “Netflix House”?

Перші дві локації з’являться у 2025 році в США, а у майбутньому компанія планує глобальну експансію на ринок.

Читайте також: H&M запускає бренд одягу для кінного спорту у співпраці із найбільшими змаганнями з конкуру

Наразі платформа на етапі затвердження меню, місць розташування та майже усіх інших деталей. На створення магазину відвели більше року.

Engadget