Nestle всьоме став найдорожчим продуктовим брендом у світі – рейтинг

Швейцарська група Nestle, яка досі не вийшла з ринку рф, посіла перше місце у рейтингу найдорожчих продуктових брендів світу.

Про це повідомляє Brand Finance.

Nestle зберігає лідерство у світовому рейтингу попри те, що за минулий рік вартість бренду знизилася на 7% – до 20,8 млрд дол.

На друге місце з третьої сходинки піднявся бренд Lay's, який показав зростання на 9% – до 12 млрд дол. Трійку лідерів закриває китайський бренд Yili, вартість якого опустилась на 6% – до 11,6 млрд дол.

Четверте місце посів американський бренд Tyson (-5,2%, до 8,27 млрд дол), обігнавши французький Danone (-10,2%, до 8,03 млрд дол), який відповідно опинився на п’ятому місці.

До топ-10 найдорожчих продуктових брендів також увійшли:

  • Quaker (+6,5%, до 7,5 млрд дол) США;
  • Kellogg's (-16,3%, до 6,1 млрд дол) США;
  • Wrigley (+7,5%, до 6 млрд дол) США;
  • Mengniu (-11,1%, до 5,4 млрд дол) Китай;
  • Doritos (+12% до 4,6 млрд дол) США.

Найсуттєвіше зростання вартості бренду (+37%, до 1,1 млрд дол) продемонстрував канадський Viterra, це дозволило йому піднятися на 81 рядок, хоча минулого року компанія взагалі не потрапила в топ-100.

Читайте також: Найдорожча угода року. Mars купує виробника Pringles за 35,9 млрд доларів

Серед 100 брендів, що увійшли до рейтингу, 43 американських, 12 – китайських, шість – японських, по чотири представники Швейцарії, Італії, Індії й Німеччини, по три – Канади та Великобританії.