Nestlé оголошує реструктуризацію бізнесу після провальних результатів трьох кварталів
Швейцарська корпорація Nestlé скоротила прогноз продажів на весь рік і повідомила про гірше, ніж очікувалося, органічне зростання.
Як пише ESM, корпорації так і не вдалося збільшити обсяги на тлі постійного зростання цін.
Останніми роками галузь упакованих харчових продуктів стикається зі стрімким зростанням витрат, оскільки під час пандемії та після повномасштабного вторгнення рф в Україну подорожчало все, від соняшникової олії та доставки до упаковки, зерна й енергії.
Цього року, коли інфляція зменшилася, багато конкурентів Nestlé уповільнили зростання цін, сподіваючись повернути покупців, які перейшли на більш дешеві продукти.
Однак, за словами аналітиків, швейцарська група не заспокоїлася так швидко і протягом багатьох років надто сильно урізала бюджети на маркетинг та інновації.
Генерального директора Марка Шнайдера було відправлено у відставку в серпні після кількох кварталів низьких обсягів продажів.
Nestlé повідомила, що зараз очікує, що органічне зростання продажів у 2024 році становитиме приблизно 2%, а базова маржа операційного прибутку від торгівлі (UTOP) – близько 17%. У липні компанія знизила свій прогноз органічного зростання продажів щонайменше до 3% і спостерігала помірне збільшення маржі UTOP з 17,3% у 2023 році.
Дуже болісне перезавантаження для Nestlé , безпрецедентне в новітній історії», – сказав аналітик Vontobel Жан-Філіп Берчі. «Важко зрозуміти, як компанія могла очікувати зростання продажів приблизно на 4% до липня.
Новий генеральний директор Лоран Фрейкс заявив, що він планує зменшити розмір виконавчої ради Nestlé, об’єднати підрозділи компанії в Латинській Америці та Північній Америці, а також об’єднати бізнес у Великому Китаї та Азії, Океанії та Африці
Востаннє компанія розпочала реструктуризацію в січні 2022 року, коли її було організовано на п’ять географічних регіонів.
Ослаблення споживчого попиту
Органічні продажі за дев’ять місяців 2024 року, які виключають вплив коливань валют і придбань, зросли на 2%, тоді як аналітики в середньому очікували зростання на 2,5%.
Споживчий попит послабився в останні місяці, і ми очікуємо, що середовище попиту залишиться м'яким, - кажуть аналітики.
Зростання цін Nestlé за дев'ять місяців на 1,6% було нижчим за середню оцінку аналітиків у 1,7%. Реальне внутрішнє зростання – або обсяг продажів – зросло на 0,5% проти очікуваного зростання на 0,8%.
Для порівняння, аналітики очікують, що конкурент Unilever повідомить про підвищення базових цін у третьому кварталі на 1% і про зростання базового обсягу продажів на 3,2%.
Дінаміка вхідних витрат (наших конкурентів) дуже відрізняється", — сказала журналістам під час телефонної розмови головний фінансовий директор Nestlé Анна Манц. “Для цих конкурентів це набагато простіше цінове середовище.
Читайте також: Найгірший результат з 2020-го. LVMH втратила понад 20 млрд євро після опублікування звіту
Nestlé зазначила, що обсяги також були стримані ритейлерами та дистриб’юторами, які скорочували запаси, тому що люди не купують так багато, особливо в країнах із слабкою економікою в Латинській Америці.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації