Не витримав конкуренції. Сара Джесіка Паркер згортає свій однойменний бренд взуття
Акторка Сара Джесіка Паркер оголосила про закриття свого однойменного бренду взуття через 10 років з моменту його заснування.
Зірка серіалу “Секс у великому місті” ухвалила це рішення у зв’язку з високою конкуренцією з боку відомих компаній і постійною зміною трендів, які не під силу невеликим локальним маркам.
Флагманський бутік SJP у Нью-Йорку зачинив свої двері 25 серпня, роботу після виконання усіх попередніх замовлень припинить і сайт.
Після 10 насичених років SJP ухвалив важке рішення закрити свої двері цієї осені. Команда марки висловлює величезну подяку всім своїм відданим клієнтам та шанувальникам, а також усім, з ким вона працювала, — йдеться у заяві бренду.
Натомість виконавиця ролі Керрі Бредшоу продовжить розвивати інші напрямки свого бізнесу, зокрема косметичний, винний та коктейльний бренди, одночасно згортаючи діяльність SJP.
Читайте також: Nestle всьоме став найдорожчим продуктовим брендом у світі – рейтинг
*Довідка. Паркер запустила бренд у 2014 році разом з Джорджем Малкемусом, використовуючи здатність своєї героїні Керрі Бредшоу представити Manolo Blahnik, Jimmy Choo та інші бренди дизайнерського взуття широкій аудиторії на екранах.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації