Не стримали слово: скільки брендів не вийшло з ринку РФ після обіцянки
З 85 брендів, які пообіцяли вийти з ринку РФ після початку повномасштабної війни, свого слова дотримались лише 25%.
Про це йдеться у дослідженні консалтингової компанії CMWP, пише The Page.
Зазначається, що до уваги беруться бренди, що представлені у торгових центрах.
Згідно з аналітикою, зупинили роботу в росії усього 34%, повністю вийшли 25%, повністю вийшли та продали бізнес 26%.
Продовжують працювати 6% брендів, ще 6% локалізували бізнес, а 2% зупинили лише частково.
Серед тих, хто повністю пішов з країни-агресорки опинилися ІKEA, Jysk, Decathlon, бренди групи H&M і частина брендів Inditex Group.
А що всі інші?
Близько третини брендів (32%) просто знайшли нових власників для свого російського бізнесу.
Побоювання щодо масового відходу світових торгових брендів не справдилися. Майже 40% із них знайшли можливість залишитися, значною мірою завдяки переуступці прав власності окремих ритейл-брендів новим власникам, – зазначається у звіті CMWP.
До таких відносяться:
- бренди LPP Group;
- частина брендів Inditex;
- Moneks Trading;
Передали бізнес в управління локального менеджменту L’occitane та Deichmann.
Відновили роботу після тимчасового призупинення або просто продовжили працювати, хоча обіцяли вийти з ринку, Burger King, Papa John’s, Uniqlo, Adidas, Estee Lauder тощо
Деякі бренди також просто змінили назву.
Читайте також: Лише 9% західних компаній вийшли з ринку РФ – Михайло Подоляк