Навчальна програма Solent заснована на унікальному, творчому та прикладному підході до навчання. Перетворення життя студентів лежить в основі місії як університету, і навчальна програма, заснована на новітній теорії, відображає загальне освітнє бачення.
Навчальна програма Solent
Solent прагне продовжувати покращувати та вводити нововведення в рамках навчальної програми, що є частиною стратегії Solent щодо досягнення золотого рівня Teaching Excellence Framework (TEF).
Ця структура навчального плану, яка інформує та визначає підхід до навчання, складається із шести парних «вимірювань». І в основі цієї структури лежить концепція «особистого знання».
Що таке "особисте знання"?
Особисте знання – це отримання студентами знань та мудрості для себе та їх зміна у процесі навчання в університеті. Здобуття знань важливо, але учням недостатньо просто знати предмет. Натомість особисте знання полягає в тому, щоб учні усвідомили, як формуються та застосовуються знання, та почали збирати мозаїку зі своїх предметів.
Це просуває учнів від простого знання предмета до знання інсайдерів, змінюючи погляди учнів на знання з фіксованих та абсолютних на мінливі, що швидко змінюються, відкриті для інтерпретації.
Учні навчаються оцінювати знання та досліджувати різні точки зору, долаючи дискомфорт від того, що не знають, що є достовірним чи істинним. Це дозволяє учням взяти на себе велику відповідальність за свої предметні знання та стати творцями свого навчання.
Критичний, творчий та прикладний
Навчальна програма змусить студентів бути критичними та творчими, а також застосовувати теорію на практиці. Учні навчаться критично оцінювати, зважувати та ставити під сумнів докази, щоб виносити обґрунтовані судження.
Студенти стануть проникливими споживачами та надійними виробниками як прикладних, так і теоретичних знань. Учням кидається виклик, щоб вони не просто відтворювали теорію, а спиралися на існуючі факти, критикували їх та застосовували у реальному світі винахідливо та творчо.
Співпраця з IBM Design Studio
У 2017/18 році студенти бакалаврату (з відзнакою) з дизайну продуктів мали можливість приєднатися до студентів магістратури Creative Direction for Fashion and Beauty у спільному проекті з IBM Design Studio, де їм було доручено спекулятивно подумати про те, як Інтернет (IoT) та когнітивні технології можуть бути використані в галузі моди та краси.
Студенти представили, а потім розробили прототипи для використання цих технологій для продуктів моди та краси, творчо мисливши у найрізноманітніших предметних галузях та застосовуючи свої знання.
Проект був заснований на запитах та вимагав від студентів проведення первинних та вторинних досліджень з використанням методів, які є невід'ємною частиною дизайн-мислення IBM. IBM Design Studio підтримувала студентів у їхніх проектах за допомогою семінарів, відвідувань об'єктів та індивідуального наставництва, а також через онлайн-форум Slack.
Ця міждисциплінарна діяльність, узгоджена з двома навчальними блоками і що спирається на теорію Мейєра та Ленда, була розроблена, щоб спровокувати критичне мислення та придбати порогову концепцію: трансформований спосіб розуміння чи інтерпретації чи перегляду чогось, без чого учень не може прогресувати. (2003:1).
Надихаючі дослідження та запити
Навчальна програма надихне учнів ставити питання, досліджувати проблеми, пропонувати рішення та створювати новий досвід. Учням надаються інструменти, методи та розумові процеси для читання та оцінки поточних досліджень, стимулюючи цікавість до тем досліджень щодо їх вибору.
Працюючи з вченими, які самі займаються дослідженнями та /або творчими та прикладними проектами, студенти навчаться проводити власні дослідження.
Зовнішній вигляд
Навчальна програма змусить студентів ділитися своїм досвідом, часом та талантами із суспільством способами, що підходять для їхніх предметів, та в рамках їхньої соціальної відповідальності. Студенти навчаться працювати з професіоналами галузі та пов'язувати теорію з практикою у знайомих та незнайомих умовах.
Solent заохочуватимемо роботодавців формувати навчальну програму та допомагатимемо студентам створювати мережі за межами університету. Студенти зіштовхнуться з глобальними теоріями, розвинуть глобальний світогляд та поспілкуються з місцевими та міжнародними експертами у рамках свого студентського досвіду.
Solent Productions, наша власна медіа агенція
З 2007 року Solent Productions є орієнтованим на зовнішній світ корпоративним центром, який отримує оплачувані замовлення від професійних ЗМІ та генерує в середньому 15 000 годин реального досвіду для студентів університету на рік.
Це реальні медіа-проекти, в яких студенти, випускники та співробітники працюють та навчаються один у одного, щоб надавати роботу професійної якості для таких клієнтів, як BBC, Glastonbury Festival та Sony.
В інноваційному підході до навчання, визнаному на національному рівні як приклад передового досвіду в медіаосвіті, учні створюють відео, анімацію та медіаконтент, які оцінюються в рамках навчальної програми або використовуються разом із навчанням як формувальне оцінювання та безцінну професійну практику.
Наприклад BA TV Production. Основний блок «Телевізійний бізнес та практика» ставить перед студентами другого курсу завдання попрацювати із Solent Productions та виграти замовлення на створення коротких відеороликів для власного веб-каналу Solent TV. Потім студенти підбираються до зовнішніх клієнтів, таких як NHS, Nuffield Theater, Rowans Hospice або міська рада Саутгемптона.
Студенти отримують короткий опис клієнта, розробляють творчий підхід, просувають ідею, отримують комісію, враховують відгуки, створюють остаточний контент і навіть беруть участь у виставці чи розповсюдженні.
Студенти також повинні написати аналітичне есе та отримати оцінки за їх постійний професіоналізм, кінцеву якість продукту та їхню здатність працювати з відгуками клієнтів.
Цей професійний досвід має помітний перетворюючий вплив на навчання студентів і дає їм міцну основу для входу у світ роботи. Один недавній випускник, який зараз працює у BT Sport, згадує про свій досвід участі у фестивалі у Гластонбері:
Я ніколи раніше не керував таким великим виробництвом. Моя власна продуктивність за тиждень значно покращилася, коли я освоївся, я став швидше приймати рішення, робити кадри та вибудовувати камери, щоб забезпечити більш плавну та професійну трансляцію. Я зрозумів, що, вийшовши зі своєї зони комфорту та кинувши собі виклик, я зміг розвинути свої навички управління командою, багатозадачності та загальної впевненості у собі.
Навіть під час літніх канікул Solent Productions залишається дуже зайнятою на різноманітних музичних фестивалях та інших заходах. У 2018 році BBC доручила Solent Productions зняти документальний фільм про національне святкування гордості на острові Уайт, і десятихвилинний фільм «Гордість острова», що вийшов, був показаний на BBC1 через три місяці.
Всі ці флагманські проекти мають позитивний вплив на репутацію Solent в галузі навчання в реальному світі, і постійно розробляються додаткові можливості, що дозволяють учням працювати та навчатися у цьому зовнішньому вимірі структури навчальної програми.
Соціальне та особистісне зростання
Навчальна програма допоможе студентам розвиватися особисто та соціально. Студенти зростатимуть у впевненості та самосвідомості, коли вони розмірковуватимуть та навчатимуться на своїх успіхах та невдачах. Їм належить розвиватись у соціальному плані, оскільки вони вчаться слухати та висловлюватися, а також розвивати емпатію, повагу та емоційну сторону навчання. Студенти будуть використовувати теорію та практику, щоб поглибити своє розуміння проблем, що стоять перед світом. Їхнє інтелектуальне зростання допоможе їм ставити під сумнів припущення та робити зважений вибір.
PR Community
PR Communnity наших курсів зв'язків із громадськістю дає студентам можливість застосувати свій досвід та розуміння PR та комунікацій у добровільному чи некомерційному секторі, розвиваючи своє співчуття та розуміння поряд зі своїми професійними навичками.
Там, де грошей не вистачає, зв'язки з громадськістю можуть бути найкращим та найефективнішим методом спілкування соціальних підприємців зі своєю громадськістю, а обмежений бюджет часто заохочує творчість та інновації. Підрозділ розглядає деякі незвичайні та надихаючі громадські проекти та досліджує, як PR має чи може підвищити цінність.
Студенти працюють із реальними клієнтами, аналізуючи їхні потреби, а потім створюючи для них PR-план. Потім вони переходять до розробки матеріалів для підтримки плану, таких як статті, прес-релізи, повідомлення у соціальних мережах та повідомлення у блогах.
Попередні клієнти студентських груп включають Solent Mind, The Prince's Trust, Age Concern, Mencap, Blue Cross та Portsmouth Community Football Club. Цей модуль дає студентам можливість продемонструвати свою креативність, гнучкість та професіоналізм, а також поспілкуватися зі своєю місцевою спільнотою.
Достовірна та приваблива оцінка
Оцінка буде відображати дисциплінарні практики та контексти реального світу, готуючи учнів до завдань самостійної та командної роботи та розвиваючи навички, які допоможуть їм досягти успіху на робочому місці.
Учні виконуватимуть творчі, захоплюючі та змістовні оціночні завдання, які сприяють формуванню у них критичного мислення та здатності навчатися протягом усього життя. Оцінки будуть ґрунтуватися один на одному та ускладнюватися, дозволяючи учням побачити зв'язки між модулями та роками та мислити нестандартно.
Симуляційні вправи зі стратегічного управління бізнесом
Працюючи з такими організаціями, як Marwell Zoo та P&O Cruises, як тематичні дослідження, студенти-бізнесмени повинні критично оцінити стратегічне позиціонування організації та визначити вибір та дії, використовуючи відповідні теоретичні моделі.
Спочатку студентські групи відвідують організацію, а наступна симуляція триває протягом інтенсивного триденного періоду. Починаючи зі стратегічного брифінгу, який проводить генеральний директор і старший віце-президент, симуляція вимагає, щоб студенти працювали у напруженому середовищі у встановлені терміни.
Подальший реалізм закладено в досвід оцінювання, оскільки на другий день учням дається оголошення про нову та змінну ситуацію події, яка змушує учнів робити швидкі судження та вибирати курс дій, а потім виправдовувати свій вибір. .
Ці автентичні оцінки дозволяють учням взаємодіяти з відповідними професіоналами та виконувати значні завдання у реальному світі. При виконанні цих оцінок учні повинні продемонструвати свої знання та розвиток свого набору навичок, допомагаючи вирішувати відповідні проблеми у реальному світі або отримуючи інформацію з нього.
Інтелектуально стимулює до життя
Програма надихатиме любов до навчання, яке продовжується і після університету. Це розвине цікаві звички розуму, перетне предметні межі та залучить учнів до дебат та бесід, які продовжуються поза заняттями й поширюються на будинки, на робочі місця та у культурні простори.
Ми надихатимемо учнів цінувати навчання як таке, персоналізуючи навчання, щоб вони могли встановити зв'язок між знаннями та власним розвитком.
Зв'язок з галуззю та майбутніми колегами
Хоча сьогоднішні технології необхідно розуміти, учням також потрібні навички розробки технологій завтрашнього дня. Протягом усієї своєї кар'єри вони повинні розвивати свої власні знання та розуміння, стаючи своїми власними вчителями, вивчаючи нові технології та розробки.
Співробітники наших інженерних курсів є активними членами своїх професійних організацій, використовуючи ці та інші зв'язки для організації гостьових лекцій та технічних візитів, від початку об'єднуючи студентів та представників галузі.
У 2017/18 році студенти курсів BEng (з відзнакою) з проектування яхт та двигунів та BEng (з відзнакою) з проектування та виробництва яхт змогли відвідати серію вечірніх лекцій Південного об'єднаного відділення Королівського інституту військово-морських архітекторів (RINA). та Інститут морських інженерів, науковців та технологів (IMarEST).
Теми включали технології та операції, пов'язані зі зрідженим нафтовим газом на суднах, поточні та майбутні зміни в правилах щодо здатності суден витримувати пошкодження, проектування систем динамічного позиціонування, удосконалення датчиків із суден та нові паливні технології.
Заходи, подібні до цього, спонукають студентів Solent займатися темами, які формують ці галузі, розвиваючи пристрасть до навчання протягом усього життя та створюючи необхідні професійні зв'язки, які дозволять їм зростати як професіоналам, розширюючи свої знання за допомогою новітніх ідей та поширюючи свої власні. розширення бази знань для колег з галузі.
Що таке мішане навчання?
Що таке мішане навчання?
Керівник курсу, Клер Хьюз, та менеджер з навчального дизайну, доктор Каріна Баклі, розповідають про змішане навчання та про те, як Solent впроваджує його у навчальний процес для наших студентів.