Наталя Антоненко, ПортCity Груп: про знижки орендарям, інклюзивність та відновлення показників

СЕО ПортCity Груп Наталя Антоненко дала ексклюзивне інтерв’ю Українській Раді Торгових Центрів. У ньому вона розповіла про показники луцького ТРЦ ПортCity, умови для орендарів та багато іншого.

screenshot 1 3 | 1

Якими є показники ТРЦ наразі, яку тенденцію ви відстежуєте з початку року?

З початку року, чи краще сказати - з моменту коли відбулась стабілізація з електропостачанням, ситуація по ТРЦ ПортCity також почала вирівнюватись. Трафік відвідувачів повернувся на довоєнний карантинний рівень 21-22 років. 

Що цікаво, ми провели піврічний зріз по відвідувачам – виросла частота відвідуваності ТРЦ порівняно з минулим роком на 15%, а також до нас повернулись регіональні клієнти, що говорить про те що у нас дійсно безпечно і комфортно. Зросла також конверсія у порівнянні з 2022 на 18%, оскільки все-таки переважна кількість відвідувачів приходить в ТРЦ ПортCity з певною ціллю -  здійснити покупку, розважитись, а не як восени 2022 погрітись та підзарядитись.

Img-7019
img 7204 scaled | 2

Яких показників очікуєте до кінця цього року і чому?

До кінця року плануємо вийти на рівень 2019-го, по-перше у нас заплановано ряд подій по залученню клієнтів, по-друге у ТРЦ ПортCity відбудеться відкриття кількох нових магазинів відомих світових брендів і по-третє, цього річ, святковий новорічно-різдвяний період припадає на листопад-грудень у зв’язку з переходом на новий календар.

img 6965 | 3

Розкажіть про інклюзивність у ТРЦ, чи врахована вона?

ТРЦ ПортCity збудований доволі недавно, йому лише 8 років, тому ще на етапі будівництва були передбачені та реалізовані всі конструктиви, щоб ТРЦ був повністю інклюзивним

Ми навіть у 2017 році отримали нагороду як переможець конкурсу "Волинь без перешкод" в номінації відкритий для маломобільних груп населення. Проте ми розуміємо, що кількість маломобільних людей постійно зростає і буде зростати, і та кількості спеціалізованих місць для таких людей, до прикладу в кінозалі, не достатня, тому ми рухаємось далі, розширюємо, перебудовуємо, доповнюємо, об бути відкритими і доступними для всіх і кожного.  

600x800 vertical 3 | 4
600x800 vertical 2 | 5

Як з початку війни змінились маркетингові комунікації, як ви відновлювали їх до сьогодні?

З початком війни ми не змінили свої канали комунікації з клієнтами, а навпаки розширили їх, оскільки тривалий час ми використовували їх для соціальної реклами та підтримки населення. Зараз, звісно, контент який ми транслюємо змінився, він більш комерційного характеру

До війни у нас був ряд масштабних регіональних подій на зразок "Фестивалю професій" для дітей, благодійних концертів, та на період військового стану ми відмовились від їх проведення з питань безпеки. Менш масштабні івенти ми організовуємо на постійній основі, розіграші, дитячі свята, ярмарки, розпродажі тощо. 

Проте хочу наголосити, що наші події відбуваються без медійного освітлення, оскільки у нас багато вимушено переміщених гостей і вони не завжди схвально реагують на фото та відеозйомку, тому огляди подій ми, зазвичай, робимо по факту проведення, або ж використовуємо архівні матеріали. 

Чи є плани щодо підсилення tenant-mix найближчим часом?

Так, до кінця року у ТРЦ ПортCity заплановано 3 масштабні відкриття магазинів відомих брендів.

screenshot 2 | 6

Як очікуєте пройти період можливих відключень, чи готуєтесь заздалегідь?

Гадаю, що спрогнозувати чи підготуватись на перед до такого періоду просто не реально. Так, у нас є дизельгенератори загальною потужністю 1 мегават, зарядні пристрої, сотні павербанків та якщо все навколо згасне це не врятує.  А ще питання комерційної складової роботи на дизельенераторі, чи будуть партнери готові до компенсації коли при роботі на альтернативних джерелах живлення  вартість 1 кіловату від 13 до 18 грн.? 

До того ж, генератор не може працювати безперервно, кожні 12 годин його потрібно зупиняти на техобслуговування, а ще доставка та зберігання палива, ліцензія на ці роботи, безпека …..В даному випадку більше питань ніж відповідей.  

Чи проводите наразі масові заходи у ТЦ, якщо так - які користуються більшою популярністю?

Так, проводимо, весною у нас був масштабний уже 6-й благодійний Велопробіг на якому спільно з партнерами ми збирали кошти дітям героїв Волині. В пробігові взяло участь понад 5 тисяч велосипедистів. Спільно з учасниками та партнерами було зібрано понад 250 тис. грн., які були передані нашому вже багаторічному партнеру незалежному волонтерському рухові "Меценати для солдати". Кошти були витрачені на потреби понад 400 дітей воїнів Волині.

screenshot 3 | 7

Цьогоріч, ми, нажаль, відмовились від нашого най масштабнішого заходу "Фестивалю професій" для дітей, оскільки дана подія передбачає повну відкритість ТРЦ з доступом до усіх технічних та адміністративних приміщень де діти пробували себе у професіях від електрика, диспетчера, оператора вентиляційної машини до директора ТРЦ.  В події беруть завжди участь також усі державні служби: поліція, ДСНС, швидка допомога, тому порадившись з нашими партнерами ми все-таки вирішили перенести подію на мирний час з питань безпеки.  

Чи запроваджували спеціальні умови для орендарів на початку війни, можливо, знижки на оренду чи фіксований курс долара? Чи залишились вони до сьогодні?

Спеціальні умови, такі як "стоп оренда", знижка на рівні 50%, фіксація курсу на рівні 29.25 грн, у нас діяли для партнерів з моменту повномасштабного вторгнення по травень 2023. Частина зі спеціальних умов зберігається і по сьогодні. Теперішня ситуація змушує діяти нестандартно і шукати індивідуальний підхід та компроміс для кожного з партнерів. 

До наповнення нашого ТРЦ ПортCity ми підходимо дуже відповідально. Ми - найбільший об’єкт на Волині і маємо на меті запропонувати найкращий та найширший асортимент товарів та послуг, тому якщо партнер цікавий нам, він якісно доповнює ТРЦ - ми домовляємось, все дуже індивідуально. 

Чи відчули ви притік нових відвідувачів у зв’язку з великою кількістю внутрішньо переміщених осіб у місті?

На початку повномасштабного вторгнення рівень тимчасово переміщених осіб становив в межах 25% від усіх відвідувачів, на даний час, по факту піврічного зрізу – в межах 10%.

Читайте також: Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у серпні нівелював сезонне зменшення та зріс до 28,8 пунктів

Хочу також зазначити, що після року проживання в Луцьку багато людей уже не вважає себе тимчасово переміщеними, а просто Лучанами чи Волинянами чому ми безмежно раді!