Наталія Непеіна, ТРЦ “City Center”: показники відвідуваності майже одразу сягнули рівня “до початку вторгнення”
Директорка ТРЦ "City Center" у Миколаєві Наталія Непеіна дала ексклюзивне інтерв’ю Українській Раді Торгових Центрів. У ньому топ-менеджерка розповіла про роботу в прифронтовому регіоні, залучення нових, зокрема міжнародних операторів, під час війни та багато іншого.
Почнемо головного, як вам працюється у Миколаєві в такий непростий період, чи зупиняли роботу?
ТРЦ "City Center" відновив свою роботу в листопаді 2023 року. Ситуація у місті й досі залишається непростою, але розуміючи потреби мешканців міста у швидкому та зручному доступі до якісних товарів та послуг, а також необхідності проводити час з дітьми в комфортному просторі, було прийняте рішення про відновлення роботи.
Як змінилися основні показники ТРЦ у 2023 році, порівняно із довоєнним періодом, чи спостерігаєте відновлення (відвідуваність, товарообіг, вакантність)?
Через відкладений попит та завдячуючи злагодженій роботі всіх сторін (команди ТРЦ, орендарів та партнерів), в ТРЦ одразу змогли відновити роботу майже всі магазини та заклади. Навіть попри те, що відкриття відбулося в середині сезону, показники відвідуваності майже одразу сягнули рівня "до початку повномасштабного вторгнення". Вакантність при відкритті становила 21%, а на даний час становить вже 11%.
Чи змінився портрет вашого середнього відвідувача, якщо так - як саме?
Навесні цього року ми провели маркетингове дослідження портрета відвідувача ТРЦ – задля стратегічного та тактичного планування важливо розуміти та знати зміни в цільовій аудиторії, зокрема в її потребах та очікуваннях . За результатами цього дослідження ми можемо відмітити тенденцію до збільшення відсотка кількості жінок та збільшення групи молоді. Зменшився загальний дохід респондентів. Респонденти стали обирати менше в сегменті "дозвілля" на 14%.
Але, серед наших відвідувачів багато молоді, яка залишається соціально активною. Тому, ми працюємо над тим, щоб надати можливості задовольнити потреби молодіжної аудиторії у дозвіллі саме в ТРЦ "City Center".
За чим сьогодні приходять мешканці міста в ТРЦ?
Згідно із дослідженням, більшість людей приходить в ТРЦ за покупками – одяг, взуття, білизна та косметика. Це переважно товари першої необхідності та додаткові товари, які можуть надати певне відчуття комфорту. Це приблизно 24%. Далі за "популярністю" - кінотеатр "Мультиплекс" (20%) та супермаркет "Сільпо" (17%).
Чи проводите івенти, чи змінилася їхня направленість, наприклад, чи стало більше благодійних подій?
Так, звичайно. Із самого початку відкриття нам було надзвичайно важливо надати маленьким мешканцям міста можливість розважатися та відпочити в ТРЦ, здобути нові враження. Тому щомісячно ми проводили дитячі розвиваючі майстер-класи, розважальні програми та розіграші подарунків.
Окремою важливою складовою є соціальні проекти ТРЦ. Разом із ГО "Центр Розвитку Миколаєва" і кінотеатром "Мультиплекс" 359 дітей ВПО і супроводжувальних їх осіб змогли безкоштовно переглянути нові мультиплікаційні стрічки "Кунг-Фу Панда 4" та "Приборкувачка Драконів". А разом із кафе "Атмосфера" ми змогли провести цікавий майстер-клас із приготування піци для 57 дітей. Окрім цього, із квітня ми запустили проект "буккросинг" - поличку для обміну дитячими книжками відвідувачів, яка на постійній основі розміщується на 3 поверсі ТРЦ.
Чимало ТРЦ постраждало внаслідок ракетних атак ворога, який у Сіті Центр підхід до безпеки у разі оголошення повітряної тривоги?
На жаль, Миколаїв дуже "тривожне" місто – кількість тривог у день може досягати й 5-6. У разі оголошення тривоги через заздалегідь записане аудіосповіщення ми рекомендуємо покинути ТРЦ і спуститися в укриття. До речі, у ТРЦ є власне укриття на -1 поверсі.
Останнім часом у вас відбулося декілька відкриттів міжнародних операторів, як вдається залучати таких орендарів під час війни?
Наша команда весь час працює над поліпшенням tenant-mix в ТРЦ шляхом перемовин, розробки умов, що відповідають певному часу та обставинам. Навесні було відкриття магазину спортивного одягу та взуття "New Balance", європейського бренду одягу для усієї родини "Diverse" та зоомаркету "Master Zoo". Поновили свою роботу магазини "Walker" та "Under Armour".
Ми дуже вдячні нашим орендарям і партнерам, що не дивлячись на складні умови роботи, вони як і ми намагаються надавати мешканцям міста доступ до різноманітних і якісних товарів та послуг.
Ну і на останок розкажіть про Ваші плани та сподівання на 2024 рік. Чи очікувати цікавих відкриттів?
Як і кожен українець ми очікуємо на Перемогу і відновлення економіки як у регіоні, так й цілому в країні. І продовжуємо свою активну роботу із вірою в успіх України! Стосовно нових відкриттів – вони, безумовно будуть, про що ми будемо інформувати на офіційних соціальних сторінках ТРЦ.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації