Намагається вийти з кризи. Nestle скоротить витрати майже на 3 млрд доларів

Світовий виробник продуктів харчування компанія Nestle посилить рекламу і маркетинг та скоротить витрати щонайменше на 2,8 млрд дол до 2027 року.

Також корпорація планує виділити свій бізнес з виробництва води і напоїв преміум-класу в окремий глобальний підрозділ, повідомляє Reuters.

Власник брендів Nescafe, KitKat та інший, у вівторок заявив, що хоче досягти економії витрат у розмірі щонайменше 2,5 млрд швейцарських франків (2,83 млрд дол) до 2027 року на додаток до поточної економії близько 1,2 млрд франків.

У вересні компанію очолив новий генеральний директор Лоран Фрейкс, змінивши на цій посаді Марка Шнайдера, який протягом кількох кварталів розчаровував інвесторів слабким зростанням обсягів продажів.

Шнайдер послідовно скорочував маркетинговий та рекламний бюджет Nestle. Також компанія зменшила інвестиції в інновації під час пандемії COVID-19, що призвело до значних витрат.

Тепер Nestle прогнозує середньострокове органічне зростання продажів на рівні понад 4% за нормального операційного середовища, а базову маржу прибутку від торговельних операцій на рівні 17%. Органічне зростання продажів за цей фінансовий рік очікується лише на рівні 2%.

Читайте також: Nestle, Pepsico та інші. Світові виробники продають у бідних країнах менш якісні продукти (дослідження)

Nestle хоче наростити інвестиції в рекламу та маркетинг до 9% від загального обсягу продажів до 2025 року, востаннє компанія витрачала таку частку своїх продажів на маркетинг у 2019 році.