Найвищий трафік за три роки і встановлення рекорду: ТРК “Проспект” у Києві відзначив 10-річчя
19 жовтня столичний ТРК “Проспект” влаштував свято на честь свого 10-річчя і згуртував мешканців Києва на благодійному концерті на підтримку ЗСУ.
Торговельний комплекс відкрився у непростому для всіх українців 2014-му році, нагадує девелоперська компанія Arricano.
Проте за цей час Arricano лише зміцнила свою позицію на ринку, отримала велику кількість нагород, які є гідною оцінкою діяльності компанії, та продовжує інвестувати у розвиток усіх своїх об’єктів в Україні. Саме тому 10-річниця ТРК "Проспект" була особливою та важливою для Arricano, а головне — мала благодійну мету: зібрати кошти на підтримку наших бійців, які щодня захищають Україну та завдяки яким ми маємо можливість щодня працювати, — зазначила CEO Arricano Анна Чуботіна.
Аби зробити захід цікавим для різних поколінь, у ТРК "Проспект" створили дві локації: головну сцену та спеціальну дитячу зону з найпопулярнішими іграми для всієї родини.
ТРК «Проспект» дивував відвідувачів під час шоу повітряної гімнастки, яка виконувала акробатичні трюки над атріумом торговельного комплексу, благодійним концертом вражали YAKTAK та Ivan NAVI. Також розігрували 10 особливих подарунків від партнерів.
Arricano щомісяця підтримує українських військових, а до 10-річчя ТРК "Проспект" спільно з волонтерським штабом "Зграя" організувала благодійний аукціон та зібрала кошти на підтримку ЗСУ.
ТРК "Проспект" спеціально до свого 10-річчя ініціював встановлення рекорду України. Враховуючи, що 19 жовтня виповнилося також 10 років Auchan Чернігівська, Arricano запропонувала долучитися до ініціативи команді гіпермаркету, аби створити неймовірно красивий кулінарний шедевр — конусну споруду заввишки 3м із понад 3000 свіжоспечених заварних тістечок.
Представники "Книги рекордів України" зафіксували нове досягнення — найвищу вежу з профітролів власного виробництва.
Читайте також: Які оператори поповнять tenant-mix ТРК Arricano у осінньо-зимовий сезон 2024/2025
Як результат — найвищий показник відвідуваності ТРК з початку повномасштабного вторгнення, що, безумовно, вплинуло на підвищення ТО орендарів, лояльність до бренду ТРК "Проспект" та всіх партнерів, які були залучені в організацію заходу.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації