Louis Vuitton Moët Hennessy досяг рекордної капіталізації у 440 млрд євро

Акції Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) на торгах у Парижі зросли на 5%, піднявши цим ринкову вартість до рекордних 440 млрд євро, що є найвищим показником у Європі.

Сплеск продажів у LVMH спричинила активність китайських покупців, які нарешті позбулися суворих COVID–обмежень.

Продажі Louis Vuitton (найбільший підрозділ групи, який займається одягом та шкіряними виробами) у першому кварталі зросли на 18%. Ця цифра майже вдвічі перевищила очікування аналітиків.

Головний фінансовий директор Жан-Жак Гіоні розповів, що зростання Louis Vuitton у Китаї склало двозначний відсоток. За його словами, корпорація надзвичайно оптимістична щодо Китаю у 2023 році.

У перші три місяці року попит виріс у всіх регіонах, покупці скуповували найрізноманітніші предмети розкоші, від сумок Christian Dior до кілець Tiffany.

А що в інших країнах?

Натомість в США, підкреслив Гіоні, LVMH спостерігає уповільнення зростання. Особливо це стосується попиту на коньяк та вироби зі шкіри. При цьому зростання все ж є, воно становить 8%.

Фінансовий директор наголосив, що у США попит на коньяк Hennessy сильно впав, оскільки споживачі виступили проти підвищення цін.

Найсильніше квартальне зростання продемонструвала Японія, продажі там зросли на 34% в натуральному вираженні, далі Європа - 24% і 14% в Азії за межами Японії.

Читайте також: Люксовий бренд Hermes відкрив підприємство з виготовлення виробів зі шкіри в Нормандії

Гіоні пообіцяв, що протягом цього року додаткових підвищень цін на продукцію буде менше.

*Довідка. LVMH вважається лідером серед виробників предметів розкоші, його конкуренти - Hermes International і власник Cartier Richemont, які також виросли завдяки настроям китайських покупців.

Bloomberg