Найпопулярніші бренди світу за підсумками 2024 року – рейтинг Lyst

Модний список найпопулярніших брендів світу за четвертий квартал 2024 року знову очолив Miu Miu. Дочірній бренд Prada залишається в ТОП-3 цілий рік, а Saint Laurent впевнено піднімається у п’ятірку найкращих. 

Рейтинг продовжує змінюватися, оскільки шанувальники моди переоцінюють цінність люксових брендів і відкривають для себе більш доступні, згідно з даними Lyst Index.

Наразі з’явилося два нових учасники рейтингу, кілька сезонних історій успіху та декілька стрибків угору та вниз списку.

До топ-20 найпопулярніших брендів за 4 квартал 2024 року увійшли: 

  1. Miu Miu 
  2. Saint Laurent (+2)
  3. Prada 
  4. Loewe (-2)
  5. Coach (+10)
  6. Bottega Veneta
  7. Alaïa (-2)
  8. Moncler (+5)
  9. The Row 
  10. Ugg
  11. Skims (+1)
  12. Gucci (-4)
  13. Jacquemus (-6)
  14. Versace (-3)
  15. Balenciaga (+2)
  16. Valentino (-6)
  17. Cos
  18. Ralph Lauren (-4)
  19. Chloé (+1)
  20. Totême (-4)

Франзуцький бренд Saint Laurent піднявся на другу позицію, здобувши частину свого успіху завдяки 10-ти номінаціям на премії "Золотий глобус" за фільм Saint Laurent Productions "Емілія Перес”. Також він витіснив Loewe Джонатана Андерсона на четверту позицію, що був єдиним брендом, який змістив Miu Miu минулого року. 

Бренд Coach піднявся на 10 позицій, посівши п'яте місце у списку, а його сумка Brooklyn Bag посіла перше місце у списку найкращих модних товарів від Lyst. Попит на стиль бренду зріс на 65% у квартальному вимірі та на 332% у річному.

The Row залишається дев'ятим найпопулярнішим брендом кварталу. Новачком у списку під номером 10 стала компанія Ugg, пошукові запити на її фірмові чоботи зросли на 358% у четвертому кварталі та на 12% за рік. 

Сучасна мінімалістична лінія H&M Group Cos також поповнила рейтинг на 17-му місці після збільшення попиту на 16%.

Читайте також: Mango відкриває великий дизайнерський флагман у Лондоні

Довідка* Lyst Index – це щоквартальний рейтинг найпопулярніших модних брендів і товарів, який складає Lyst, найбільша та найінтелектуальніша у світі торгова платформа для модного одягу. З 200 мільйонами покупців на рік і найбільшим набором даних про моду, Lyst є джерелом глобальної модної інформації. Формула, що лежить в основі індексу Lyst, враховує поведінку покупців Lyst, зокрема пошук на платформі та поза нею, перегляди продуктів і продажі. Для відстеження популярності бренду та продукту формула також включає статистику згадок у соціальних мережах, активності та залученості в усьому світі за тримісячний період.