Найпопулярніша в США мережа Walmart почала продавати українську гречку – ми перевірили (фото)

Найбільша американська мережа супермаркетів Walmart почала продавати українську гречку.

Гречана крупа є геть непопулярною для американців, і зазвичай продавалася лише у так званих “слов’янських” магазинах, і лише російського виробництва, розповіла УРТЦ кореспондентка зі Сполучених Штатів.

Знайти українську кашу на полицях ритейлера поки не вдалося, однак її можна замовити на сайті Walmart з доставкою.

photo 2025 01 23 21 23 18 | 1

Ми вирішили перевірити заявлене українське походження продукту і попросили нашу знайому в США замовити крупу.

Замовлення доставили через два дні, і це дійсно, українська гречка. До речі, за даними на упаковці, виробляють її на Київщині.

image 2025 01 28 11 18 56 | 2

Сам факт, що найбільша американська мережа продає український продукт - це вже великий крок, - зазначає кореспондентка.

Коштує одна пачка гречки значно дорожче, ніж в Україні - майже 15 доларів (понад 600 грн). Втім, якщо замовляти одразу три упаковки, буде вигідніше - 25 доларів за все.

Українські виробники на світових ринках

Раніше ми розповідали, що українсько-польська компанія Modern Expo, що є одним з найбільших виробників торговельного обладнання у Східній Європі, відкрила ще один завод у польському Любліні.

Підприємство площею 12,5 тис. м кв вироблятиме поштомати, повідомив генеральний директор Modern-Expo Group Петро Пилипюк.

Завод запустили у серпні 2024 року, через високу конкуренцію компанія утрималася від надання додаткових деталей.

Читайте також: Український бренд Guzema відкрив ювелірний поп-ап у Нью-Йорку (фото)

За словами СЕО, Modern Expo давно шукала варіанти масштабування з меншими ризиками. У 2024 році на поштомати прийшлося близько 20% загального доходу групи, пояснює він. Щорічно обсяги їх продажів зростають на 10-15%, тож цей напрямок сьогодні є пріоритетним. Зокрема Modern Expo поставила перші поштомати у межах партнерства з британською поштовою службою Royal Mail.

Вже на початку 2025 року Royal Mail планує відкрити 250 поштоматів, а Modern Expo реалізувала перший великий етап співпраці з компанією менш ніж за три місяці.