Найгірший результат з 2020-го. LVMH втратила понад 20 млрд євро після опублікування звіту

Акції люксового конгломерату Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) впали на 7,45% вранці 16 жовтня.

Цінні папери досягли мінімальної позначки у 578,8 євро, це падіння призвело до зменшення ринкової вартості компанії на 23,28 млрд євро, до 289,14 млрд євро.

Цьому передувало опублікування фінансового звіту компанії за третій квартал 2024 року. Його результати розчарували гравців ринку, так, виручка склала 19,08 млрд євро, що виявилося нижче за прогнозовані аналітиками 20,01 млрд євро.

На 4% скоротилися продажі годинників і ювелірних прикрас, а сектор моди та шкіряних товарів, до якого входять такі бренди, як Louis Vuitton та Christian Dior, показав зниження продажів на 5% порівняно з тим самим періодом минулого року.

За даними Bloomberg, це стало найгіршим квартальним результатом компанії з 2020 року, коли зниження було обумовлено пандемією коронавірусу.

Цього разу основною причиною падіння продажів, на думку аналітиків агенції, стало зниження попиту з боку китайських споживачів, де органічний продаж LVMH скоротився на 16% за квартал.

Читайте також: Споживачі все менше купують снеки та газовані напої: PepsiCo фіксує зниження продажів

Зниження попиту на предмети розкоші у Китаї, що традиційно є важливим ринком для LVMH, ставить під загрозу подальші фінансові показники компанії. Інвестори та аналітики уважно стежитимуть за ситуацією в найближчі місяці, оскільки LVMH шукає шляхи відновлення позицій на ключових ринках.