Найбільший український виробник товарів для дому купує свого головного конкурента

Найбільший в Україні виробник і дистриб’ютор товарів для дому та засобів гігієни корпорація "Біосфера" купує компанію ТОВ "Сервіс Про", яка ще кілька років тому називала себе найбільшим дистриб’ютором товарів на цьому ринку.

Угоду вже погодив Антимонопольний комітет, тепер “Біосфера” може купити понад 50% у капіталі ТОВ "Сервіс Про”, яка була її найбільшим конкурентом.

Бенефіціарним власником “Сервіс Про”, згідно даних держреєстру, є Тетяна Короташ. За інформацією “Опендатабот”, у 2022 році виторг компанії впав на 33,9% і становив 2,01 млрд грн, тоді як чистий збиток сягнув 21,60 млн грн.

Натомість у 2020 році виторг компанії становив 2,71 млрд грн, а чистий прибуток - 153,78 млн грн.

*Довідка

"Сервіс Про" суміщає три основні бізнес-напрямки:

  • товари для дому (для прибирання в домі та поза його межами, для приготування їжі);
  • товари для особистої гігієни (вологі серветки, ватяна гігієнічна продукція, косметичні товари, засоби інтимної гігієни, паперову продукцію та декор);
  • товари для професійного використання.

В асортименті виробника налічувалося майже 1000 найменувань, які реалізуються як на території України, так і за її межами. Товари "Сервіс Про" експортуються в 30 країн світу.

Щодо корпорації “Біосфера”, її продукція представлена на ринках 30 країн Європи та Азії. У портфелі виробника понад 2 тис. найменувань під 13 торговими марками: "Фрекен БОК", Smile, Selpak, Vortex, Novita, PRO service, "ЛайКіт", Bambik тощо.

Читайте також: Новий завод мінвод у Трускавці будуватиме компанія, що працювала з Coca-Cola

Компанія має чотири заводи загальною виробничою площею 35 тис. кв. м та логістичні комплекси площею 30 тис. кв. м.

“Інтерфакс-Україна”