Найбільший у Словаччині. Результати перошого року роботу оновленого ТРЦ Eurovea (фото)
У 2023 році в словацькій Братиславі відкрив двері новий ТРЦ Eurovea, а вірніше його друга черга. УРТЦ писали про відкриття торговельного центру та його орендарів, втім, минув рівно рік з моменту відкриття, тож настав час для підбиття перших підсумків.
Ольга Хаммер, менеджерка з маркетингу та зв’язків з громадськістю Eurovea та Катаріна Пауле, менеджерка з оренди в Eurovea, у інтерв’ю Across Magazine розповіли про перший рік роботи торговельного центру та його результатах.
Результати з моменту відкриття
Рік тому у Eurovea відкрився новий торговий пасаж, і з того часу ТРЦ посів перше місце в категорії торговельних центрів у Словаччині за 2023 рік.
Заповненість об’єкту збереглася на рівні 95 % у довгостроковій перспективі, в середньому його відвідує 60 000 відвідувачів на день.
Окрім розташування центру, нашою стратегічною перевагою є також його характер. Відвідувачі знайдуть в одному місці, окрім торгового центру, найбільший кінотеатр у Словаччині, включаючи VIP-зону з пропозицією "все включено", великий фітнес-центр із терасою, готель «Шератон Братислава», найширшу гастрономію, що складається з ресторанів, кафе та барів на фудкорті та на набережній. Доповнюють все це також офісні будівлі та квартири. На даний момент комплекс Eurovea складається з 85 000 кв. м торгового центру, 47 000 кв. м набережної з парком, 76 800 кв. м офісів і 740 квартир безпосередньо над торговим пасажем, - розповідає Ольга Хаммер.
З моменту відкриття спостерігається значне збільшення трафіку. У той же час, завдяки широкому та повному асортименту магазинів, розваг, закладів харчування та дозвілля, ТРЦ вдається залучати клієнтів із сусідніх регіонів Братислави.
Позиція на ринку
За словами менеджерки з маркетингу, після 14 років роботи Eurovea вже зайняла міцну позицію на ринку Братислави.
ТРЦ зосереджується на наданні комплексного досвіду покупок, ресторанів і розваг в одному місці.
Наше стратегічне розташування на річці Дунай і близькість до історичного центру міста зробили нас популярним і привабливим місцем для місцевих і іноземних відвідувачів, які люблять повертатися. Eurovea не обмежується шопінгом, але також пропонує культурні та соціальні враження через різноманітні заходи та заходи. Клієнти сприймають це розташування позитивно, тому що ми пропонуємо найбільший вибір магазинів, ресторанів і розваг у приємній обстановці в Словаччині, - додає Хаммер.
Досить важливими для торговельного центру є туристи, оскільки вони сприяють збільшенню трафіку та різноманітності профілю клієнтів.
Eurovea є популярним місцем для туристів, які відвідують торговий центр завдяки його привабливості та зручному розташуванню поблизу набережної, яка вже багато років є туристичною пам’яткою Братислави.
Пул орендарів
Катаріна Пауле зазначає, що Eurovea є стратегічним торговим центром для багатьох брендів у Словаччині, тут можна знайти магазини, недоступні в іншому місці.
Це бутіки Hugo, Boss, COS, Furla, Twinset і Halada, а також Primark, Modivo, eObuv і HalfPrice. У травні 2024 року ми відкривається великий сімейний розважальний центр Adventica на площі майже 2000 кв.
Ми пропонуємо унікальну комбінацію концепцій, які об’єднують фізичний світ і “цифрове середовище. У нас є кілька брендів, які раніше працювали лише в Інтернеті, і мають у нас свої перші фізичні локації. Замість стелажів з одягом і взуттям покупці знайдуть широкоформатні дисплеї, що представляють поточну пропозицію в таких магазинах, як eObuv або Modivo, і планшети, на яких можна шукати та замовляти товари з пропозицій понад 500 брендів точно відповідно до їх бажані параметри в комфорті своїх місць, - розповідає Пауле.
Маючи понад 50 гастрономічних закладів, ТРЦ є лідером гастрономічних пропозицій у Словаччині. Пропозиція Eurovea складається з кафе, барів і ресторанів, розташованих уздовж набережної, на фудкорті та фудхоллі, а також у самому центрі.
У торговельному центрі працює найбільший кінотеатр у Словаччині, який пропонує VIP-зону та пропозицію «все включено», також є великий фітнес-центр 365 Fit&Co з відкритою тренажерною терасою та оздоровчою зоною, сімейний розважальний центр Adventica площею майже 20 000 кв.м, критий і відкритий ігрові майданчики для дітей.
Читайте також: Енергонезалежність ТРЦ. Інноваційний приклад австрійського MAX.CENTER
По сусідству Словацький національний театр з’єднаний з нами великою площею, де ми регулярно співпрацюємо в різних заходах. Протягом року ми організовуємо близько 300 заходів у приміщенні та на відкритому повітрі. Любителів спорту чекають численні марафони, турніри та змагання; гурманів чекають кулінарні фестивалі, а любителів мистецтва – театральні вистави, концерти, виставки та різноманітні виставки, - резюмувала менеджерка з оренди.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації