Найбільшу в світі мережу магазинів біля дому 7-Eleven хоче поглинути канадський конкурент

Власника найбільшої у світі мережі мінімаркетів 7-Eleven хоче поглинути канадський конкурент Alimentation Couche-Tard.

Японський оператор розглядає пропозицію канадського ритейлера, йдеться у заяві Seven & I Holdings у відповідь на повідомлення ЗМІ про ймовірну угоду.

У 7-Eleven підтвердили, що отримали конфіденційну, необов’язкову та попередню пропозицію від ACT придбати всі акції компанії. Наразі ритейлер створює спеціальний комітет для розгляду пропозиції від Couche-Tard.

За даними японських ЗМІ, канадська компанія ще у 2020 році виявляла зацікавленість до купівлі Seven & I.

Деталі пропозиції поглинання поки не відомі, на думку експертів, купівля акцій Seven & I може коштувати не менш як 5 трлн єн (приблизно 34 млрд доларів). Якщо угода відбудеться, це може стати найбільшим в історії іноземним поглинанням японської компанії.

Після новин про можливу угоду, акції японської мережі підскочили на 22,7% — до 2161 єни, а ринкова капіталізація зросла до 5,6 трлн єн.

*Довідка

7-Eleven володіє мережею з 85 тисяч магазинів крокової доступності у 20 країнах та регіонах, а до 2030 року планує збільшити її до 100 тис та розширити країни охоплення.

У свою чергу Alimentation Couche-Tard управляє магазинами у Північній Америці, Швеції, Фінляндії, Ірландії, Польщі та інших країнах під брендами Couche-Tard та Circle K. Загалом це близько 17 тис. точок майже у 30 країнах світу.

Читайте також: Найдорожча угода року. Mars купує виробника Pringles за 35,9 млрд доларів

У разі злиття, сукупний обсяг продажів двох компаній становитиме близько 20 трлн єн, що зробить корпорацію однією з найбільших у світі роздрібних груп.