“Нафтогаз” відкриє власну мережу магазинів – що там продаватимуть
Газопостачальна компанія “Нафтогаз України” планує відкрити цілу мережу центрів обслуговування клієнтів, де буде продавати техніку та пропонувати сервісне обслуговування.
Про це повідомив директор газопостачальної компанії “Нафтогаз України” Сергій Бєляєв у інтерв’ю Forbes.
Першим кроком було відкриття онлайн-магазинів, а перші три “офлайн” точки мають запуститися у Києві у першому півріччі.
За словами Бєляєва, компанія наразі шукає приміщення для своїх магазинів. У майбутньому НАК хоче відкрити десятки клієнтських просторів у всіх обласних центрах.
У клієнтських просторах площею до 200 кв. м “Нафтогаз” планує продавати котли, газові колонки, газові плити, пропонувати послуги зі встановлення і обслуговування обладнання. Асортимент товарів частково буде таким, як в онлайн-магазині, – розповів Бєляєв.
Для реалізації цього плану компанія планує значно розширити штат, адже у кожній офлайн-точці буде працювати принаймні дві людини.
Скільки це коштує?
Директор компанії відмовився назвати суму інвестицій у ці магазини, однак запевняє, що термін окупності складе чотири роки. Бєляєв поділився лише тим, що запуск сайту обійшовся їм у 10 тис. доларів, а клієнтські центри коштуватимуть набагато дорожче.
Forbes поцікавились вартістю оформлення магазину площею 750-1000 кв. м без оренди та вартості товарного запасу у одній із великих торговельних мереж з продажу побутової техніки.
Там зазначили, що одна така точка коштує близько 9 млн грн. Якщо “Нафтогаз” відкриє по одному магазину у кожному підконтрольному державі обласному центру, на це піде понад сотня мільйонів гривень.
Читайте також: Втрата магазинів та зміна попиту: СЕО Фокстрот Олексій Зозуля розповів про роботу та плани мережі