На території торгового центру Metro Почайна відкрилося перше у Києві соціальне кафе-пекарня Sunshine Café
У Києві на території ТЦ Metro Почайна відкрилося перше у місті соціальне кафе-пекарня, де кухарями, офіціантами та баристами працює молодь із синдромом Дауна та іншими інтелектуальними порушеннями.
Візія соціального проекту полягає в тому, що ми різні, але ми рівні — кожна людина з ментальною інвалідністю має право на соціалізацію та працевлаштування. Кожен чи кожна має право мати можливість вибирати професію та жити щасливим повноцінним життям.
Ідея проекту належить Аліні Живаго, засновниці громадської організації «Сонячні люди», яка вирішила зламати стереотипи суспільства щодо можливостей людей із синдромом Дауна чи іншими ментальними порушеннями. Роботодавці бояться брати на роботу таких людей, бо не розуміють специфіки спілкування та поводження з ними, не знають, як із ними працювати. Батьки дорослих з ментальними порушеннями не мають часу на свою роботу і на себе, оскільки вони постійно змушені займатися питаннями своїх дітей.
Компанія Metro Україна стала надійним партнером цього соціально важливого проекту щодо створення світу, в якому кожен має право бути собою. Керуючись своїм покликанням бути лідером підтримки незалежного бізнесу, провідна міжнародна торгова оптова компанія надає команді Sunshine Café всебічну підтримку: оренду на пільгових умовах приміщення для кафе розміром 150 кв.м на території торгового центру Metro Почайна у Києві; професійне обладнання для випікання піци; кухонний посуд та елементи декору для кафе; інгредієнти для випікання соціального хліба; експертну допомогу у виборі асортименту разом із HoReCa-менеджерами Metro; професійні консультації та кулінарні майстер-класи для працівників Sunshine Café від HoReCa-клієнтів мережі.
Основні напрямки роботи кафе – піца та хліб. У концепції піцерії – створення піци швидко та якісно. Кожен працівник відповідає за окремі завдання у процесі приготування. Ще одна особливість закладу – відкрита кухня. В реальному часі клієнти можуть бачити весь процес приготування страв.
Частина хліба, яку випікає команда, безкоштовно передається малозабезпеченим верствам населення, а також Територіальній обороні та Збройним силам України.
Заклад працює для гостей кафе, клієнтів та співробітників торгового центру Metro, а також у форматі он-лайн доставки.
«Не всім відомо, що щороку в Україні народжується понад 400 дітей із синдромом Дауна. Загалом понад 17 тисяч повнолітніх людей із цим синдромом проживають сьогодні в Україні. 90% із них непрацевлаштовані, не мають можливості забезпечувати себе та своє майбутнє. Проти своєї волі вони стали тягарем для суспільства без можливості професійної реалізації. Ми прагнемо змінити ситуацію, зруйнувати стереотипні уявлення та подарувати шанс на повноцінне життя кожному з них. Ми різні, але ми рівні! – переконана Аліна Живаго.
«Корпоративна соціальна відповідальність для компанії Metro — це постійна увага до етичного ведення бізнесу та внеску у розвиток економіки, створення умов для покращення рівня життя як працівників та їхніх сімей, так і місцевих громад та суспільства загалом. Співробітники – це основа компанії Metro, для яких ми створюємо справедливі та безпечні умови праці, толерантне ставлення та умови для розвитку, а також даруємо простір, що мотивує та надихає їх до відповідальних дій.
Принципи Metro Україна щодо справедливих умов праці та соціального партнерства є обов’язковим орієнтиром для ведення бізнесу в компанії, тому ми вирішили розширити свою підтримку культури різноманітності та інклюзивності та поза екосистемою Metro Україна», — коментує генеральний директор Metro Україна Олена Вдовиченко.
«Так ми приєдналися до соціального проекту громадської організації Сонячні люди. Зараз наша країна переживає складні часи, проте ця тема є актуальною, вона дарує світло і ми надзвичайно вдячні нашим соціальним партнерам за можливість стати частиною такого важливого проекту! Ми бажаємо команді вдалого старту та надаватимемо максимальну підтримку зі свого боку. Metro з Україною, для українців!», — робить висновок Олена Вдовиченко.
Довідка. Metro Cash&Carry вийшла на український ринок у 2003 році. В даний час компанія управляє 23 класичними центрами оптової торгівлі Metro Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та трьома магазинами оптової торгівлі «Бері Везі» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 16 років діяльності в Україні Metro Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії за 2018/19 фінансовий рік (жовтень 2018 – вересень 2019) становив 627 млн євро. Metro Cash&Carry Україна входить до складу Metro. Більше інформації: www.metro.ua.
Metro — провідна міжнародна торгівельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерінгу (HoReCa), а також приватних підприємців — власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн. клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торгових центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Крім цього Metro допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоспроможність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Стійкий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу Metro, про що свідчить статус лідера галузі за Європейським індексом сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index 2019. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 100 тисячам працівників. Обсяг продажів Metro у 2018/2019 фінансовому році становив 27,1 млрд євро. У жовтні 2019 року Metro AG уклала угоду про продаж мажоритарного пакету акцій свого бізнесу у Китаї. У вересні 2018 року компанія розпочала процес продажу роздрібної мережі Real, що налічує понад 34 тисячі працівників. Більше інформації: www.metroag.de.
Читайте також: Найбільший виплетений український орнамент: У ТРК Проспект встановлено рекорд України