На шляху до енергонезалежності: як Фокстрот адаптував роботу мережі в нових реаліях
У січні ритейлер досяг позначки у 74%, або 83 магазини, що продовжують повноцінну роботу в автономному режимі навіть за умов екстрених відключень електроенергії.
Ці магазини, в залежності від потреб, забезпечені потужними зарядними станціями, генераторами (власними або в ТРЦ), ліхтарями, лампами, системами супутникового інтернету, що дає можливість надавати якісний сервіс та всі заявлені послуги. Також — у низці магазинів відвідувачі мають можливість зарядити свої гаджети та попрацювати з доступом до wi-fi.
«Наші покупці разом з нами вже адаптувалися до сучасних реалій. І тому мають впевненість, що можуть в будь-який проміжок робочого дня прийти до нас та придбати те, що необхідно. Бажання і готовність у клієнтів купувати техніку є, що стимулює нас рухатися далі на шляху до енергонезалежності», — зазначив Данил Векленко, в.о. операційного директора.
У подальших планах ритейлера — розширювати список магазинів, які можуть повноцінно працювати незалежно від графіків відключень світла. При цьому особлива увага приділятиметься встановленню систем супутникового інтернету або ж впровадженню дієвих рішень разом з регіональними провайдерами. Це дасть змогу удосконалити роботу сервісів, які безпосередньо залежать від наявності інтернету: цифрових видів оплат, онлайн-оформлення замовлень тощо.
Нагадаємо, що після перших масованих ракетних обстрілів у жовтні 2022 року Фокстрот розпочав процес із забезпечення роздрібної мережі автономними джерелами живлення. Компанія поставила собі за мету до кінця 2022 року зробити енергонезалежними до 70% своїх магазинів. Станом на січень у мережі працює 114 магазинів, 2 з них — у форматі точок видачі інтернет-замовлень.
Читайте також: «Картковий модуль» у Фокстрот: понад 1 млн грн продажів у кредит за час «пілоту»