На сайті, поштоматах і навіть посилках: “Нова пошта” запускає рекламні інтеграції

Найбільший поштово-логістичний оператор країни “Нова пошта” пропонує нову послугу з розміщення реклами на своїх цифрових та офлайн майданчиках. Тепер посилки можуть прийти з логотипом іншої компанії. Вартість такої реклами стартує від 2 гривень

Логістична компанія пропонує різні варіанти розміщення реклами: на екранах відділень, примірочних, поштоматах, сайті, у застосунку і Viber-розсилці, пише Forbes. 

Запуск проєкту відбувся ще у 2023 році, повідомили в пресслужбі Nova. У цьому компанії допомагають дві агенції: Admixer Advertising, що відповідає за диджитал-напрямок, та Megapolis, яка продає брендування поштоматів, примірочних та паковання. 

Nova нарешті зважилась комерціалізувати свій найдорожчий актив у ХХІ столітті – інформацію, – каже партнер консалтингової компанії Supply Chain Advisors Олег Каленський.

Скільки коштують рекламні послуги “Нової пошти”

Прайс на послуги відрізняється залежно від формату рекламної інтеграції:

  • push-сповіщення – від 0,5 грн за повідомлення;
  • банери на сайті – від 1,5 грн за повідомлення; 
  • у трекінгу та мобільному застосунку – 50 000 грн за тиждень;
  • у бізнес-кабінеті мобільного застосунку – 20 000 грн за тиждень;
  • розміщення логотипа або іншого дизайну на пакованні – від 2 грн за штуку;
  • брендування 8700 поштоматів – від 2,2 млн грн за місяць;
  • відеопанелі у відділеннях – від 2000 грн за місяць;
  • плакати для 1,3 млн клієнтів у примірочних – від 60 000 грн за пів року.

Наразі компанія продає рекламу в тестовому режимі, але планує охоплення в цифрових каналах – понад 11,5 млн користувачів щомісяця, на пакованні – майже 8,2 млн клієнтів, на відеопанелях у відділеннях – 7 млн, на поштоматах – більше 270 000 українців щомісяця.

Вихід на новий ринок дозволить Nova не лише розширити аудиторію, а й отримати додатковий дохід у розмірі щонайменше 130 мільйонів гривень на рік, порахував Каленський.

Чому “Нова пошта” хоче стати рекламним майданчиком?

Це закономірно, що за певного етапу масштабу постачальники товарів та послуг починають використовувати свої ресурси для розміщення реклами, – каже керівник департаменту з платної реклами в агентстві Netpeak Ukraine Антон Липський.

За словами Липського, важливими факторами є опрацьована базу цільової авдиторії, розуміння її потреб та відсутність конкурентів, які могли б використати цю рекламу для переманювання клієнтів.

Світові приклади такої моделі бізнесу – сервіси доставки Uber Eats, DoorDash та InPost, в Україні – Rozetka.

Читайте також: Доставка за 1 гривню: “Нова пошта” долучилася до спеціальної програми для військових

За словами Каленського, новий напрямок бізнесу "Нової Пошти" суттєво не переверне український рекламний ринок. Однак, як зазначає Юрій Копишинський, СЕО диджитал-агенції Webpromo, навіть невеликий обʼєм продажів реклами може перекрити компанії частину видатків – зарплатний фонд та здорожчання вартості посилок.