“Мистецтво на полиці”: “Сільпо” запустив просвітницький проєкт у “Лавці Традицій”
“Лавка Традицій” у мережі супермаркетів “Сільпо” разом з міжнародною дизайн-агенцією League Design Agency та за сприяння ГО «Музей сучасного мистецтва» запустили просвітницький проєкт “Мистецтво на полиці”.
Про це УРТЦ розповіли у прес-службі ритейлера.
В рамках проєкту, з вересня до листопада включно на полицях чотирьох київських "Сільпо" можна знайти фермерські продукти з картинами Архипа Куїнджі, Івана Труша, Олекси Новаківського, Олександра Богомазова та інших.
Зараз як ніколи хочеться пізнавати українське: вивчати мову, історію, культуру і мистецтво. Поки постійні експозиції художніх музеїв зачинені, а чимало творів евакуйовані, ми вирішили принести живопис прямо на полиці супермаркету “Сільпо” і розповісти про наших митців трохи більше, — каже керівниця "Лавки Традицій" Марина Булацька.
Знайти "мистецькі" продукти можна на полицях "Сільпо" у Києві за адресами:
- вул. Басейна, 6;
- вул. Дніпровська набережна, 12;
- вул. Кільцева дорога, 1;
- пл. Спортивна, 1А.
Читайте також: Кредити за програмою “5-7-9”: кому з ритейлерів в Україні вдалося отримати кошти
До ініціативи долучилося більше десяти українських фермерів-резидентів "Лавки Традицій", у паковання їхніх продуктів (чаю, меду, соку та інших) дизайнери League Design Agency інтегрували пейзажі українських митців.