Московські торговельні центри втратили ще 25% покупців

Відвідуваність найбільших торговельно-розважальних центрів Москви в листопаді 2022 року виявилася на 25% нижчою, ніж роком раніше, випливає з матеріалів дослідження компанії Focus Technologies. Порівняно з докризовим 2019 роком відставання досягло 39%.

Купівельні потоки торговельних центрів площею від 40 до 80 тисяч кв. м скоротилися за рік на 7%, а за три роки — на 24%. У торговельних комплексах площею від 20 до 40 тисяч кв. м трафік зберігся на торішньому рівні, а відставання від 2019 року становило 26%. Основною причиною відтоку покупців із великих ТЦ є скорочення числа міжнародних брендів.

З початку року в росії було здано в експлуатацію торговельні центри сумарною площею 122 тисячі кв. м, що є мінімальним показником за останні роки. Для порівняння, у 2021 році на ринок вийшло у 6,5 разів більше площ.

Експерти сходяться на думці, що розраховувати на відновлення відвідуваності торговельних комплексів у 2023 році не доводиться.

Читайте також: Вакантність в ТЦ Петербурга до кінця 2023 року зросте до 15%