Monobank запустив відгуки про магазини у мобільному застосунку

Користувачі Monobank зможуть залишати відгуки про магазини, в яких вони зробили покупки, безпосередньо в мобільному застосунку банку.

Про це повідомив співзасновник фінустанови Олег Гороховський.

Кожен підприємець знає, що фідбек клієнта — це подарунок для розвитку бізнесу. Тому відтепер користувачі mono можуть залишати відгуки та побажання іншим компаніям прямо в нашому застосунку, - зазначив він.

Щоб залишити відгук про торгову точку, користувачу потрібно відкрити деталі транзакції та натиснути кнопку "Залишити відгук про магазин". Після цього можна оцінити покупку та написати коментар.

Підключені до сервісу бізнеси обіцяють швидко реагувати коментарі. Наразі функція вже працює для оплат у мережі мультимаркетів Аврора, WOG та АНЦ, Гороховський закликає долучитися і інших ритейлерів.

photo 2024 07 25 13 42 50 | 1

*Довідка

Раніше Monobank представив новий сервіс для підприємців -  "mono бізнес". Він дозволяє дистанційно відкривати рахунки та здійснювати безкоштовні платежі на рахунки будь-яких банків.

Читайте також: Уникають реклами та не довіряють брендам: дослідження поведінки українців онлайн (інфографіка)

Сервіс пропонує дистанційне відкриття рахунку, безкоштовні платежі за єдиним місячним тарифом, 12% річних на залишок від 100 тис. грн протягом дня, а також єдиний застосунок для особистих і бізнес-фінансів.