Monobank інтегрує картки лояльності ритейлерів у свій застосунок
Monobank додає у застосунок картки лояльності торговельних мереж. Планується, що завдяки цьому користувачам буде простіше отримувати бонуси.
Зазначається, що фінустанова вже налагоджує партнерство з відомими мережами, передає Scroll.media.
Раніше клієнту потрібно було пробити товар на касі, назвати номер телефону чи картку лояльності, просканувати її, оплатити покупку й лише тоді отримати бонуси.
З нововведенням Monobank покупцям не доведеться називати номер телефону чи показувати картку на касі. Це працюватиме так: клієнт пробиває товар на касі, оплачує карткою monobank і йому автоматично нараховуються бонуси за програмою лояльності.
Процеси синхронізуються за номером телефону, що підключений до картки Monobank та, відповідно, мобільного застосунку.
За інформацією журналістів, інтеграція вже працює або перебуває на фінальному етапі реалізації між monobank та мережами АНЦ, Mashket, "Домашній маркет", "Делікат", TOR-BA, WOG, ОККО, ЕКО маркет. Фінустанова планує розширювати мережу партнерів.
Читайте також: Rozetka запускає новий сервіс оплати частинами – деталі
Синхронізувати картку лояльності та застосунок можна за випискою або через QR-код, якщо такий варіант пропонує ритейлер.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації