Молоде покоління очікує екологічності від ритейлерів – дослідження

Понад дві третини (68%) споживачів з так званого покоління Z у США хотіли б отримати від ритейлерів більше інформації про екологічність різних харчових продуктів.

Це показало нове дослідження YouGov на замовлення Whole Foods Market, у якому взяли участь 1023 дорослих у США віком від 18 до 27 років.

Оскільки покоління Z створює більш високий попит на екологічно чисті продукти, ми продовжуємо нарощувати наші зусилля щодо кліматично-розумного сільського господарства та відповідальних методів пошуку джерел, — сказав Джейсон Бучел, виконавчий директор Whole Foods Market.

За даними опитування, 70% споживачів покоління Z підтримують кліматичні методи сільського господарства.

Крім того, 55% готові платити більше за екологічно чисті продукти, причому більше половини споживачів покоління Z віддають перевагу брендам, які здійснюють менший вплив на навколишнє середовище, або продуктам місцевого виробництва.

Якість продукції також дуже важлива для цього молодого покоління. Так, 80% споживачів покоління Z сказали, що вони віддають перевагу якості їжі при прийнятті рішення про покупку, а 70% готові витрачати більше на високоякісну їжу.

Читайте також: Україна потрапила в ТОП: кількість великих ТРЦ у країнах Європи (дослідження)

Ми знаємо, що покоління Z дуже дбає про те, як вирощується та виробляється їхня їжа, і ми прагнемо надавати продукти, які підтримують ці цінності, — додала Соня Гафсі Обліск, директор з мерчандайзингу та маркетингу Whole Foods Market.

ESM