Мода та NFT: універмаг Selfridges продаватиме цифровий одяг
Лондонський універмаг Selfridges об'єднає фізичні покупки та цифрову моду - ритейлер представить для покупців позабіржової NFT з фіксованою ціною.
Колаборація віртуального та фізичного світів запускається як pop-up магазин у британському універмазі Selfridges. Цей масштабний проект є результатом співпраці модного лейблу Paco Rabanne та Фонду Вазарелі, музею, присвяченого творчості піонера «оп-арту» Віктора Вазарелі.
У період з 28 січня по 12 березня планується продати щонайменше 1 800 NFT за ціною від 2 000 до більш ніж 100 000 фунтів стерлінгів, і, що найбільш примітно, їх можна буде придбати за допомогою звичайної кредитної картки. Деякі моделі Paco Rabanne NFT продаватимуться разом з їхніми фізичними аналогами, а цифрові версії можна буде носити на віртуальних платформах.
Також в універмазі буде представлено предмети одягу, виготовлені за архівними малюнками 1960-х років, які так і не з’явилися на ринку.
Сенс проекту полягає в тому, щоб зробити NFT-покупки доступними для звичайних покупців. Pop-up магазин в універмазі Selfridges призначений для того, щоб покупка NFT стала такою ж звичною, як і покупка одягу в магазині чи інтернеті.
Можливість купувати NFT за допомогою однієї кредитної картки роблять технологію доступнішою — для більшості інших покупок NFT потрібна реєстрація на певному аукціонному сайті або торговому майданчику та криптовалюта. У цьому проекті при покупці платформа Substance автоматично створює електронний гаманець, у якому зберігаються куплені NFT.
«Якщо ви приберете слова «NFT», «крипто» та «блокчейн», ви просто отримаєте досвід», – зазначає Джейсон Аттард, засновник і генеральний директор NFT-платформи Substance.