Місцеві бренди перемагають: Apple втратив лідерство на ринку Китаю

Apple втратив першість найбільшого продавця смартфонів у Китаї в 2024 році. Продажі iPhone знизились на 25%. 

Обігнали американську корпорацію місцеві компанії Vivo та Huawei, після того як річні поставки до країни скоротилися на 17%, повідомляє Reuters

За даними дослідницької компанії Canalys, 2024 рік став найгіршим для Apple у Китаї за всю історію. Продажі падали у всіх чотирьох кварталах, а в останньому кварталі зниження досягло 25%.

За підсумками року Vivo, що є виробником бюджетних смартфонів, завоював 17% ринку смартфонів у Китаї, Huawei – 16%, тоді як Apple – лише 15%. Це свідчить про посилення тиску місцевих виробників.

Також серед причин зниження - відсутність можливостей штучного інтелекту в останніх моделях iPhone, які продаються в Китаї.

Це найгірші річні показники Apple у Китаї, – зазначив аналітик Canalys Тобі Чжу.

Компанія зіткнулася з кількома серйозними проблемами: постійний випуск передових моделей Huawei, популяризація смартфонів місцевих виробників у преміум-сегменті, а також новинки від брендів Android, Xiaomi та Vivo, що завойовують споживачів через впровадження нових технологій.

Довідка

Китай залишається найбільшим і найбільш конкурентним ринком смартфонів у світі, як заявляв виконавчий директор Apple Тім Кук. Відносини компаній Apple і Huawei загострилися після того, як остання представила смартфон Mate 60 минулого року.

Протягом чотирьох років Apple стабільно зростала, що було пов'язано з санкціями США проти Huawei, після яких остання була під обмеженим доступом до американських технологій.

Читайте також: Інвестиція в майбутнє: власник IKEA спрямує 1 мільярд євро на переробку відходів

Проте, компанія Huawei все ж повернулась до преміального сегменту з середини 2023 року та повідомила про зростання постачання своїх товарів на 24%.