“Міс Україна 2024” та ГО “Землячки” провели перше дефіле та збір у підтримку жінок-військових в ТРЦ Respublika Park
У ТРЦ Respublika Park вперше конкурсантки національного конкурсу “Міс Україна” off-line зустрілись з глядачами. Кожна учасниця була одягнена у вбрання з національними мотивами від найбільшого простору українських брендів "Всі. Свої".
Під час дефіле було урочисто оголошено старт офіційного голосування на сайті конкурсу, а також розпочато благодійний збір на пошиття військової форми для жінок-військовослужбовиць. Гості заходу мали можливість не тільки побачити учасниць та доєднатись до збору, а й глибше зрозуміти важливість ініціативи конкурсу Women’s Power, розповідають у пресслужбі ТРЦ.
Серед гостей заходу були Міс Україна 2023 Софія Шамія та бойова медикиня на позивний "Тора", які прийшли підтримати учасниць конкурсу, а також співзасновниця ГО "Землячки" Ксенія Драганюк, яка розповіла про важливість співпраці національного конкурсу з організацією, а також наголосила на важливості єдності жінок у тилу заради допомоги тим, хто перебуває на фронті. Ще Ксенія поділилася, що голова комітету "Міс Україна" Вероніка Щіпцова стала амбасадоркою громадської організації "Землячки", підтримуючи ініціативи заради комфорту та безпеки жінок-військовослужбовиць.
Сьогодні в Силах оборони України служить близько 70 тисяч дівчат. Більшість із них до початку повномасштабного вторгнення мали цивільне життя. Сьогодні ж вони щодня виборюють для нас можливість бути тут, жити в нашій країні та будувати її майбутнє. Саме тому, об’єднання дівчат – як на фронті, так і в тилу – є надзвичайно важливим. Це справжнє сестринство, яке дарує неймовірну підтримку та демонструє силу єдності, – поділилась співзасновниця ГО “Землячки” Ксенія Драганюк.
Головною ідеєю цьогорічного конкурсу стане об’єднання жінок у тилу та на фронті, а в основу концепції шоу ляже “відображення” національної ідентичності. Цього року “Міс Україна” пройде у телевізійному форматі з трансляцією на М1, а всі залучені кошти у період підготовки, включно з фіналом події, будуть направлені на пошиття форми для жінок-військовослужбовиць, яку передадуть до ГО «Землячки».
Цього року конкурс ретельно організував свою діяльність так, щоб це приносило користь державі та наближало нашу перемогу. Ми вирішили об’єднати дівчат у тилу з тими, хто зараз знаходиться на фронті й потребує підтримки. Разом із вашим голосом за майбутню 'Міс Україна 2024' та вашим донатом на форму для жінок-військовослужбовиць ми матимемо можливість створити якісну та комфортну військову форму для них. Дякуємо всім, хто прийшов підтримати конкурсанток та першим задонатити на допомогу, – прокоментувала голова комітету “Міс Україна” Вероніка Щіпцова.
Читайте також: Український бренд W8Less відкрив магазин у ТРЦ River Mall в рамках нового етапу розвитку
Гості події у ТРЦ Respublika Park також насолодилися виступом гурту SESTRA та взяли участь у благодійному розіграші від українського бренду GEPUR.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації