Світові бренди оскаржують реєстрацію подібних товарних знаків у росії
Компанія Coca-Cola подала апеляцію на рішення суду, який дозволив російському виробнику «Чорноголівки» випускати напій Fantola.
Товарний знак Fantola цього року став предметом суперечки між російською компанією та Coca-Cola. Реєстрацію марки Fantola компанія Coca-Cola намагається заперечити вже другий рік. Компанія вважає, що бренд мімікрує під Fanta, однак у самій «Чорноголівці» стверджують, що споживачі легко відрізняють бренди один від одного.
Наприкінці минулого року Coca-Cola програла патентну суперечку, а у квітні цього року подала апеляцію до суду. Заява була ухвалена до виробництва, найближче засідання відбудеться 29 серпня.
Крім того, Coca-Cola поскаржилася на компанію «Пивоіндустрія», яка купує товари в закордонних магазинах Costco та Walmart і потім продає їх у росії.
Боротьбу за товарний знак розпочав і виробник мармеладу Haribo. У квітні компанія подала до державних органів росії повідомлення про незгоду із заявкою на використання кириличними літерами назви «російський Харибо».
Читайте також: Bosch продає російські активи