Мінветеранів створило єдиний бренд для бізнесу військовослужбовців та їхніх родин

Міністерство у справах ветеранів презентувало єдиний бренд для підприємців, які є захисниками України чи членами їхніх сімей. Завдяки цьому вони зможуть зробити свої товари та послуги більш впізнаваними на ринку, що допоможе розвивати бізнес.

Логотип бренду "Створено захисниками" зможуть використовувати ФОП та юрособи, якими володіють ветерани або які використовують їхню працю, а також члени їхніх сімей та сім'ї загиблих воїнів.

Українські споживачі зможуть легко ідентифікувати продукцію ветеранів завдяки графічному зображенню, що підтверджує, що продукція справді виготовлена ​​ветеранами, – пояснили у Міністерстві.

logo | 1

Умови використання логотипу “Створено захисниками”

Право на використання логотипу має чітко обмежене коло підприємців, а саме:

  • фізичні особи-підприємці з-поміж ветеранів або ФОП, що використовує найману працю ветеранів, за умови, що останні становлять не менше 50% від загальної кількості працівників;
  • юридичні особи, не менше 60% статутного капіталу яких володіє ветеран, або які використовують найману працю ветеранів (не менше 50%).

Логотип можна розміщувати на пакуванні продукції, етикетці або на сайті виробника.

Читайте також: Бренд Étape представив благодійну колекцію для відновлення Одеси після масованих атак

Іміджева підтримка підприємницьких ініціатив ветеранів не тільки покращить рівень життя ветеранів, але також сприятиме їх інтеграції у суспільство. Це є важливим кроком збоку держави, оскільки ветерани, які віддали своє здоров’я, сили та час задля захисту своєї країни, повинні отримати шану та повагу, яку вони заслужили, – наголосив директор Департаменту громадянської ідентичності та ветеранського розвитку Мінветеранів Максим Кушнір.

Мінветеранів