Мінімалізм із яскравими акцентами: український бренд JUL відкрив концептуальний простір у Києві

Український бренд JUL презентував новий флагманський магазин у центрі столиці, на вулиці Великій Васильківській, 14. Простір, розроблений студією AKZ Architectura, став втіленням лаконічності та масштабності.

minimalizm iz yaskravymy akczentamy ukrayinskyj brend jul vidkryv konczeptualnyj prostir u kyyevi 1 | 1

Дизайнерське бачення

Архітекторка проєкту Катя Зуєва надихалася функціональністю та багатозначністю айтемів, що створює JUL.

‎JUL для мене — уособлення лаконічності з родзинкою. Так хотілось відобразити і простір, створити щось утилітарне, зрозуміле, але з певними акцентами. Місією було скоріше не здивувати, а дати можливість відчути себе вільно і затриматись довше, розглядаючи все по зонах, — розповідає Катя Зуєва.

Приміщення поділене на кілька зон. Основна зала магазину переходить у зону примірочних, оснащених поличками для аксесуарів і великим дзеркалом. Також зроблено деякий кольоровий акцент у композиції стола, поличок та дзеркала зі стелі. Усі ж інші матеріали підтримують основний цілісний простір.

minimalizm iz yaskravymy akczentamy ukrayinskyj brend jul vidkryv konczeptualnyj prostir u kyyevi 3 | 2

minimalizm iz yaskravymy akczentamy ukrayinskyj brend jul vidkryv konczeptualnyj prostir u kyyevi 4 | 3

Що пропонує новий простір?

У новому JUL представлено речі з актуальних колекцій, тематичні лінійки, як-от «Червона рута», а також аксесуари, взуття й елементи декору від українських брендів у зоні JUL SHOP.

Цей простір — черговий крок бренду у втіленні його філософії: простоти, що залишається актуальною, та зв’язку між людьми через деталі.

minimalizm iz yaskravymy akczentamy ukrayinskyj brend jul vidkryv konczeptualnyj prostir u kyyevi 5 | 4

Читайте також: “Крізь рожеві окуляри”: “Сільпо” відкрив новий концептуальний супермаркет (фото)

Новий флагманський магазин став вже другим особливим простором JUL у столиці. Перший магазин бренд відкрив ще у 2021 році, а до цього його офлайн-присутність обмежувалася корнером на третьому поверсі ЦУМу.

JUL регулярно презентує сезонні, тематичні й лімітовані колекції, що гармонійно доповнюють основні лінійки. Головна мета бренду — популяризація простоти та комфорту, які залишаються актуальними в гардеробі незалежно від часу.

ELLE