Meta Марка Цукерберга готується купити частку власника бренду окулярів Ray-Ban

Компанія Meta Platforms Марка Цукерберга хоче купити міноритарний пакет акцій франко-італійської Essilor Luxottica, яка є виробником легендарних окулярів бренду Ray-Ban.

Про перемовини між компаніями повідомляє Bloomberg.

Попередньо йдеться про 5% акцій компанії EssilorLuxottica, ринкова вартість пакету становить близько 4,5 млрд євро.

Це досить невелика інвестиція для Meta, ринкова вартість якої сягає трохи менш як 1,2 трлн доларів. Поки підтверджень що угода відбудеться - немає, представники сторін відмовилися від коментарів.

За словами двох людей, знайомих з угодою, Meta вже отримала дозвіл від антимонопольних органів США на покупку міноритарної частки в розмірі 5%. Федеральна торгова комісія США відмовилася від коментарів, - додає агенція.

Якщо угода все ж відбудеться, це допоможе поглибити партнерство між компаніями, які вже є партнерами. Наразі Meta та EssilorLuxottica спільно випускають "розумні" окуляри Ray-Ban на основі ШІ-технології Meta: в 2021 році Meta і Ray-Ban випустили свої перші "розумні" окуляри, а в 2023-му – їх оновлену версію.

Нещодавно EssilorLuxottica заявили, що за кілька місяців продали нових пристроїв "більше, ніж старих за два роки". Акції виробника напередодні подорожчали на 3,4% під час торгів у Парижі, папери Meta додали в ціні 1,5%.

Читайте також: Mango у першому півріччі 2024-го отримав найсильніші фінансові результати за всю свою історію

*Довідка. EssilorLuxottica – французька фірма, один із найбільших у світі виробників окулярів. Їй належить понад 150 брендів, серед них – Ray-Ban та Oakley. Також вона має ліцензії на виробництво окулярів під брендами Jimmy Choo, Swarovski, Dolce & Gabbana та іншими.