Мережа VARUS почала офіційну співпрацю з кур’єрами Glovo

Мережа супермаркетів VARUS розпочала офіційну співпрацю з сервісом Glovo та його платформою з пошуку курʼєрів On-Demand

Як повідомляє ритейлер, для забезпечення максимальної якості та швидкості доставки, використовується власна система "Остання миля", яка передбачає автоматичний вибір партнера для оптимального способу доставки, тепер до переліку додалася і On-Demand.

При виборі опції доставки та кур’єра враховуються технічні параметри, специфічні для кожного окремого партнера. Вони охоплюють максимальну вагу замовлення, дальність маршруту та типи доступної оплати. 

Інтеграція з кількома партнерами, зокрема Glovo, дозволяє VARUS.UA оптимізувати логістику, скорочуючи час очікування для клієнтів і підвищуючи ефективність обробки замовлень.

Офіційна інтеграція On-Demand у систему VARUS.UA забезпечує швидку обробку пріоритетних замовлень, що сприяє скороченню часу доставки до 35 хвилин.

Співпраця з Glovo — це ще один крок VARUS.UA до побудови найефективнішої логістичної мережі, яка гарантує надійність, доступність та високий рівень обслуговування для кожного клієнта, — коментує Олег Спірін, e-commerce директор VARUS. 

Найближчим часом суттєва частка замовлень пріоритетної доставки VARUS.UA буде виконуватись саме з використанням платформи з пошуку курʼєрів On-Demand. 

Читайте також: Олег Спірін, VARUS: ТРЦ можуть використовувати сервіси доставки для переосмислення бізнес-моделей

В майбутньому VARUS планує продовжувати розвивати співпрацю з Glovo та іншими партнерами, впроваджуючи нові ініціативи та можливості для надання кращого сервіса клієнтам.