Мережа VARUS перейшла на нову CRM-систему Creatio – деталі
Мережа супермаркетів VARUS модернізувала свою програму лояльності, перейшовши на нову CRM-систему Creatio. Оновлення має на меті покращити якість обслуговування клієнтів та забезпечити більш персоналізований досвід для кожного покупця.
Як розповіли УРТЦ в пресслужбі ритейлера, для VARUS провадження Creatio дало змогу:
- Автоматизувати рутинні процеси. Система дозволяє автоматично генерувати персоналізовані пропозиції, нагадувати про акції та обчислювати бонуси.
- Підвищити точність аналітики. Завдяки AI-моделям, VARUS отримав можливість глибше аналізувати поведінку клієнтів та формувати більш точні прогнози.
- Покращити мобільний додаток. Тепер клієнти можуть зручно переглядати історію покупок, баланс бонусів та отримувати персоналізовані рекомендації у своєму смартфоні.
Це стратегічний крок для нашої компанії, — коментує Анна Луганська, директорка з маркетингу VARUS. — Завдяки Creatio ми створюємо єдину екосистему, яка об’єднає маркетинг, аналітику та продажі, забезпечуючи клієнтам зручний та інноваційний сервіс.
Ключовим викликом під час переходу на нову CRM-систему Creatio стала масштабна міграція даних. Протягом одного дня було необхідно перенести мільйони транзакцій, історії покупок та баланси клієнтів. Команди VARUS готувалися до цього процесу понад пів року, ретельно перевіряючи всі дані, що стосуються бонусних та грошових транзакцій, акційних механік для того, щоб після переходу на нову систему всі дані відображалися коректно.
Попри складність, перехід на Creatio відбувся без значних збоїв. Систему синхронізували з POS-терміналами, мобільним додатком і аналітичними інструментами.
На сьогодні клієнти VARUS вже можуть:
- бачити свій бонусний та грошовий баланс у мобільному застосунку;
- отримувати кешбек у реальному часі;
- користуватися оновленою програмою лояльності.
Серед інших переваг впровадження Creatio — повністю автоматизовані процеси нарахування та списання бонусів, синхронізація активних рекламних кампаній та впровадження розширеної аналітичної звітності.
Запровадження нової CRM-системи вже продемонструвало перші результати: збільшення середнього чека, зростання частоти покупок завдяки автоматичним нагадуванням про акції та зменшення операційних витрат.
Серед найближчих планів VARUS — відображення історії транзакцій у додатку, впровадження сімейних рахунків, запуск персоналізованих рекомендацій і підписок у мобільному застосунку.
Читайте також: “Маємо бути готові до всього”. Співзасновник EVA та VARUS про український бізнес у разі вступу в ЄС
Довідка* VARUS — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією “Омега”. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 112 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа VARUS працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок VARUS.UA.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації