Мережа SPAR запускає програму з підтримки українських підприємців
Мережа супермаркетів SPAR запускає програму з підтримки та розвитку для українських підприємців.
Компанія пропонує малим та середнім українським виробникам стартувати у великому бізнесі. Про це УРТЦ розповіли у прес-службі SPAR.
Проєкт отримав назву START SPAR, запускається він у серпні. Протягом піврічного конкурсу для підприємців проведуть навчання, нададуть експертний супровід та допоможуть розвинути власний бренд, продаючи їхні товари на полицях мережі супермаркетів.
Щоб взяти участь необхідно бути зареєстрованим, як суб’єкт господарювання в Україні, а також виробляти товари в Україні. Зазначається, що до проєкту запрошують як представників продуктової, так і не продуктової групи товарів.
Звісно, потрібно мати усі необхідні документи для реалізації товарів, а їхнє упакування має бути придатним для продажу у супермаркетах.
Ми планували запустити цей проєкт у 2022 році, однак росія завадила. Тож увесь рік ми працювали, аби зберегти робочі місця, забезпечити українців доступними товарами, допомагати ЗСУ. Зараз розуміємо, що маємо можливість реалізовувати заплановане, а також допомагати розвивати український бізнес, - каже генеральний директор SPAR Віктор Мольченко.
Як відбиратимуть підприємців?
Опісля отримання заявок журі буде їх детально опрацьовувати, спілкуватися з підприємцями.
Усім запропонують відвідати навчання від експертів у галузі продуктового ритейлу, а для фіналістів воно обов’язкове. Саме їм надаватимуть й менторський супровід. Власне, для них підготували цілу програму з просування бренду.
Для нас важливо не просто познайомити українців з новим якісним продуктом, поставивши його на полиці мережі SPAR. Ми хочемо розповісти історії підприємців, які попри все працюють та розвивають нашу економіку, - каже директорка департаменту маркетингу, керівниця нового проєкту Катерина Футрук.
Читайте також: Підприємства торгівлі та будівництва знизили оцінку перспектив діяльності – індекс НБУ
Так, товари усіх фіналістів будуть продаватися у SPAR в різних регіонах. Для них розроблять й програму просування й реклами. По завершенню оберуть одного переможця, який продовжить співпрацю з мережею.
Щоб взяти участь у конкурсі необхідно заповнити заявку за посиланням.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації