Мережа SPAR готується залишити польський ринок через збитки

Компанія SPAR Group, що управляє однойменною мережею супермаркетів, планує продати всі свої магазини у Польщі до кінця фінансового року, тобто до 30 вересня 2024 року.

SPAR Group працює на польському ринку з 2018 року, коли придбала боргову мережу супермаркетів Piotr i Paweł. До 2024 ритейлер розрісся до 208 магазинів, що на 28 більше, ніж роком раніше.

Більшість із них – 110 – це об’єкти площею до 350 кв. з логотипом SPAR. Бренд Eurospar представлений 34 магазинами, також працювали 63 магазини SPAR Express із середньою площею 125 кв.

Це доповнюється двома розподільними центрами, що належать SPAR Polska. Один із них, площею понад 15 тис. м, що знаходиться в Познані. Заклад обслуговує 94 магазини. Другий у Челядзі Сілезького воєводства. Центр постачає продукцію в 114 магазинів мережі.

Причина виходу

Компанія заявляла про наміри скоротити діяльність у Польщі ще восени 2023 року. Тоді група стверджувала про фінансові втрати, які змусили ухвалити таке рішення.

Так, минулий фінансовий рік, закінчився значним зниженням вартості польської компанії, а у 2022 році активи SPAR Group скоротилися на 11,49%.

За інформацією місцевих ЗМІ, причиною бажання позбутися бізнесу також можуть бути кредити, взяті в Польщі.

Наприкінці серпня 2024 року група повинна буде повернути понад 115 мільйонів злотих, а наприкінці грудня цього року – понад 111 мільйонів злотих.

Читайте також: SPAR запустив три нові моделі франшизи для українського ринку

У SPAR зауважують, що до моменту продажу продовжить підтримувати польській бізнес і вже зараз веде переговори з потенційними покупцями в Польщі.

Мережа дає собі час на закриття транзакції до кінця 2024 фінансового року.

Interia Biznes